Естетична гінекологія

Стаціонар

У гінекологічному відділенні UniClinic надаються послуги інтимної пластики та косметології. Інтимні операції, які проводять фахівці клініки у Запоріжжі, здійснюються у сучасних операційний блоках. Пацієнтки проходять лікування та реабілітацію у комфортному стаціонарі Клініки.

Естетична гінекологія у Запоріжжі

Поряд із комплексною діагностикою та лікуванням захворювань органів жіночої репродуктивної системи, у гінекологічному відділенні UniClinic надаються послуги інтимної пластики та косметології. Інтимні операції, які проводять фахівці клініки у Запоріжжі, а також ін'єкційні та неінвазивні естетичні процедури спрямовані на візуальне вдосконалення делікатної зони та покращення сексуальних функцій.
Використання інноваційних технологій, сучасного обладнання та високоякісних косметологічних засобів дає можливість отримати чудовий результат з мінімальним ризиком ускладнень.

З якими проблемами найчастіше звертаються пацієнти

Послуги у сфері косметології та інтимної пластики в Запоріжжі в гінекології UniClinic мають попит у жінок, які зіткнулися з:

• віковими змінами у делікатній ділянці, втратою пружності шкіри, зниженням тонусу м'язів;
  • пігментацією шкірного покриву;
  • погіршенням якості сексуального життя - зниженням лібідо, відсутністю оргазму;
  • дискомфортом при статевому акті, носінні облягаючої білизни, деяких видах фізичної активності;
  • вродженими чи набутими внаслідок пологів, травм, опущення внутрішніх органів
  • естетичними дефектами;
  • нетриманням сечі.

Лікарі клініки допомагають швидко та ефективно прибрати новоутворення, усунути асиметрію геніталій покращити зовнішній вигляд шкіри у делікатній ділянці.

Послуги інтимної пластики в UniClinic

Напрямок естетичної гінекології у Запоріжжі у клініці повного циклу UniClinic включає:

• пілінги з використанням засобів на основі гідроксикислот;
  • відбілювання пігментованої шкіри лазером або хімічними ексфоліантами
  • біоревіталізацію шляхом введення в тканини дерми гелів з гіалуроновою кислотою
  • PRP-терапію (плазмоліфтинг зовнішніх статевих органів) - омолодження за допомогою плазми власної крові
  • пластику стінок піхви
  • хірургічне лікування нетримання сечі
  • лазерне хірургічне та радіохвильове видалення новоутворень (папілом, кондилом, невусів).

Пластична хірургія у гінекології потребує госпіталізації, тому інтимні операції у Запоріжжі виконуються в умовах стаціонару. Неінвазивні та малоінвазивні процедури проводяться амбулаторно.

Як відбуваються процедури естетичної гінекології

Косметологічні процедури та інтимна пластика в Запоріжжі в універсальній клініці UniClinic призначаються після консультації та огляду у спеціаліста. У разі застосування інвазивних методик необхідні додаткові обстеження:

• аналіз крові загальний, біохімічний, на коагулограму, БПП, ВІЛ та гепатит;
  • аналіз крові на імуноглобуліни класу Е — з метою визначення схильності до алергічних реакцій та підбору безпечної анестезії
  • загальний аналіз сечі
  • бактеріоскопічне дослідження мазка
  • УЗД органів малого тазу
  • ЕКГ
  • флюорографія.

Складання аналізів та інструментальна діагностика необхідні в першу чергу для виявлення протипоказань до процедур.

Хірургічні операції, застосування апаратних та ін'єкційних методик заборонені при:

• вагітності та грудному вигодовуванні
  • менструації
  • порушенні згортання крові, прийомі антикоагулянтів
  • онкозахворюваннях
  • наявності інфекцій, запальних процесів в організмі
  • цукровому діабеті у стадії декомпенсації
  • загострення хронічних захворювань.

Протипоказаннями до хімічного пілінгу в інтимній зоні є ушкодження шкірного покриву в області нанесення кислотного засобу, алергія та індивідуальна непереносимість компонентів ексфоліанту.

Переваги та безпека процедур в UniClinic

Інтимні операції у Запоріжжі виконуються кваліфікованими фахівцями із застосуванням максимально щадних методів та високоточного медичного та операційного обладнання. Консультації та процедури відбуваються у комфортній обстановці. Після операцій та після завершення косметологічних маніпуляцій фахівець дає детальні рекомендації щодо дотримання післяопераційного чи постпроцедурного режиму. Неухильне дотримання приписів дозволяє уникнути ускладнень та скоротити реабілітаційний період.

Гарантуємо нерозголошення інформації про діагноз і проведені хірургічні втручання або косметологічні процедури. Виправляючи вроджені або набуті дефекти в інтимній зоні, наші лікарі відновлюють їхню чутливість і естетичний природний зовнішній вигляд.

Вартість процедур естетичної гінекології в Запоріжжі

Щоб дізнатися скільки коштує процедура, ознайомтеся з прайсом клініки на нашому сайті. На інтимні операції в Запоріжжі ціни вказані без урахування анестезії та перебування пацієнта у стаціонарі. За детальною інформацією звертайтесь до адміністратора за телефоном, в месенджері або онлайн-чаті.