Консультація сімейного лікаря

Багатопрофільна клініка UniClinic пропонує консультації сімейного лікаря. Саме цей фахівець проводить первинний огляд пацієнта, підбирає необхідні методи діагностики, ухвалює рішення про госпіталізацію та направляє до лікарів інших спеціальностей.

Сімейний лікар у Запоріжжі: запис на прийом та консультацію онлайн

Коли потрібно звернутися до фахівця

За будь-яких проблем зі здоров'ям, окрім невідкладних станів, потрібно записатися до сімейного лікаря. Зверніться до лікаря, якщо ви маєте наступні симптоми:

• підвищення температури, лихоманку;
  • різкі стрибки артеріального тиску;
  • біль у горлі, кашель, утруднення дихання;
  • закладеність носа;
  • погіршення слуху, біль у вухах;
  • почервоніння шкіри, висипання, вузлики чи виразки;
  • головний біль, втому, проблеми зі сном;
  • нудоту, блювання, діарею чи запор;
  • біль у будь-якій області, скутість рухів та інше.

Що лікує сімейний лікар

Сімейний лікар – універсальний фахівець. Він проводить первинний огляд та визначає подальшу тактику лікування. У ході первинної консультації сімейний лікар ухвалить рішення, які лабораторні дослідження потрібні пацієнтові, до яких профільних фахівців варто звернутися.
Лікар загальної практики лікує гострі інфекції, допомагає при загостренні хронічних терапевтичних захворювань, допомагає у продовженні ремісії, займається питаннями вакцинації, призначає лікування та обстеження, виписує рецепти. Він знає медичну історію пацієнта та його сім'ї, стежить за змінами здоров'я протягом тривалого часу. Такий лікарський супровід допомагає швидко та точно поставити діагноз, підібрати ефективне лікування.

Що входить до послуг сімейного лікаря в нашій клініці

Багатопрофільна клініка UniClinic пропонує допомогу сімейного лікаря у Запоріжжі. До обов'язків спеціаліста входить:

• нагляд за здоров'ям пацієнтів;
  • консультування щодо профілактики захворювань;
  • діагностика хвороб, травм, різних станів;
  • направлення до вузьких фахівців;
  • вакцинація дітей та дорослих;
  • ведення неускладненої вагітності;
  • видача рецептів на ліки;
  • видача направлень на безплатні загальні аналізи крові та сечі, проведення швидких тестів на вагітність;
  • оформлення довідок, лікарняних листів.

Як проходить прийом

Якщо вам необхідно записатися до лікаря, зателефонуйте до реєстратури та домовтеся про час візиту до лікаря. У нашій клініці можна записатися до сімейного лікаря онлайн. Для цього використовуйте чат на сторінці або месенджери.
Під час прийому лікар опитує пацієнта, збирає анамнез, проводить первинний огляд. Після детальної діагностики призначить лікування, випише рецепти, вкаже час повторного візиту.

Переваги прийому у лікаря в UniClinic

Багатопрофільна клініка UniClinic пропонує послуги приватних сімейних лікарів у Запоріжжі. Щоб вибрати хорошого лікаря, якому довірятимете ви та ваша сім'я, прочитайте відгуки про кожного фахівця. Усі наші співробітники пройшли суворий відбір та підтвердили свою кваліфікацію.
Звернувшись до нашої клініки, пацієнти отримають:

• прийом сімейного лікаря без черг та багатогодинного очікування;
  • швидкі та якісні лабораторні дослідження;
  • кваліфіковану медичну допомогу від провідних спеціалістів;
  • доступ через інтернет до особистого кабінету, де зберігається вся інформація про візити до клініки, проведені дослідження та призначення.

Вартість послуг сімейного лікаря у Запоріжжі

Для запису на прийом зателефонуйте або замовте зворотний дзвінок. З вами зв'яжеться консультант, розповість про графік роботи спеціаліста, запише на зручний час. Вартість діагностики та лікування розраховується індивідуально після консультації з лікарем.