УЗД м'яких тканин обличчя

Діагностика

Лікарі-сонологи UniClinic проводять ультразвукове дослідження м'яких тканин обличчя, що дозволяє виявити патологічні процеси в шкірних покривах, жировому прошарку, фасціях, лімфатичних вузлах, м'язах та нервах.

УЗД м'яких тканин обличчя у Запоріжжі

Процедура потрібна в хірургії, дерматології, травматології, коли важливо визначити причину запалення, наслідки травм або зміни тканин. УЗД обличчя в косметології допомагає виявити підшкірні та внутрішньошкірні утворення та дозволяє фахівцю підібрати найбільш ефективні антивікові чи естетичні процедури.

Показання та протипоказання до УЗД обличчя

Показаннями для проведення обстеження є:

• травмування обличчя;
  • набряки, гематоми, ущільнення, сторонні тіла в м'яких тканинах;
  • болі незрозумілого походження;
  • гнійні висипання на обличчі;
  • майбутня контурна пластика;
  • інфекційно-запальні процеси, що виникли після проведення косметологічних процедур та контурної пластики;
  • підозра на наявність доброякісних та злоякісних утворень;
  • необхідність в оцінці стану судин та кровотоку – у цьому випадку додатково проводять УЗД м'яких тканин шиї;

Ультразвукове обстеження практично немає протипоказань. Єдиний нюанс: УЗД шкіри обличчя не проводять, коли на шкірних покривах є відкриті рани, свіжий опік чи запальний процес у гострій формі.

Особливості підготовки до обстеження

Процедура не вимагає спеціальних підготовчих заходів та може бути проведена у день звернення. Щоб записатись на УЗД обличчя, зв'яжіться з нашим консультантом за телефоном або заповніть форму зворотного зв'язку на сайті.

Результати процедури

Ультразвукове дослідження дозволяє оцінити стан тканин, підтвердити чи спростувати попередній діагноз, вибрати оптимальну тактику лікування та мінімізувати ризики інвазивних втручань.

Переваги УЗ-обстеження тканин обличчя та шиї в UniClinic

Наша клініка пропонує комплексний підхід до лікування патологій, у якому діагностика має важливе значення. Щоб ви отримали об'єктивний і коректний результат обстеження, ми обладнали кабінети УЗД високоточними апаратами нового покоління, а прийом пацієнтів UniClinic ведуть фахівці-сонологи з великим практичним досвідом.

Устаткування для процедури в UniClinic

Ультразвукове обстеження тканин обличчя в UniClinic проводиться на апаратах NX2 і HELX Evolution німецького бренду SIEMENS ACUSON. Це інноваційне обладнання з широким набором налаштувань та чіткою візуалізацією, що дозволяє лікареві точно поставити діагноз без проведення додаткових обстежень.

Ціна УЗД м'яких тканин обличчя в Запоріжжі

Актуальну вартість діагностичних послуг ви завжди знайдете на нашому сайті. Щоб отримати додаткову інформацію, телефонуйте або заповнюйте форму зворотного зв'язку – наші консультанти зв'яжуться з вами, як тільки отримають заявку.