Ендоскопічна біопсія

Функціональна діагностика

Ендоскопічна біопсія у Запоріжжі

Ендоскопічна біопсія — це інструментальний діагностичний метод, при якому одночасно з оглядом внутрішніх органів здійснюється забір матеріалу для подальшого гістологічного чи цитологічного дослідження. У клініці UniClinic процедура проводиться амбулаторно або з перебуванням пацієнта протягом 1-2 годин у денному стаціонарі.

Для чого потрібна ендоскопічна біопсія

Ендоскопічний огляд дозволяє візуально оцінити стан слизових оболонок дихальних шляхів, ШКТ та органів сечостатевої системи, виявити атрофію клітин, осередки запалень, ерозійно-виразкові процеси та новоутворення. Лабораторний аналіз біоптату підвищує інформативність діагностики та дозволяє виявити на ранній стадії передракові стани, рак та бактеріальні інфекції, що провокують хронічні запальні захворювання.

Переваги ендоскопії з біопсією в UniClinic

Для проведення ендоскопічних обстежень в UniClinic використовується сучасне обладнання. Висока роздільна здатність зображень дає можливість виявляти найдрібніші патологічні зміни тканин. Знімки та відео зберігаються у цифровому форматі, для динамічного відстеження змін створюється фото- та відеоархів.

Огляд та забір біоптату здійснюють кваліфіковані фахівці. Ускладнення після процедури відсутні, рана на місці взяття біоматеріалу затягується за кілька годин.

Особливість ендоскопічного методу діагностики

Для взяття біоптату використовують щипці, якими оснащена трубка ендоскопа. У трубку апарата вбудована мікроскопічна відеокамера, завдяки якій лікар може бачити досліджувану ділянку та керувати процесом.

В UniClinic виконується вилучення зразків на одній ділянці, біопсія шлунка за допомогою ендоскопії за Сіднейським протоколом (5 зразків),взяття біопсійного матеріалу стравоходу за Сіетлським протоколом (понад 2 ділянки).

Показання та протипоказання

Ендоскопічне дослідження з біопсією призначається при:

• доброякісних та злоякісних новоутвореннях;
  • виразках;
  • хронічних захворюваннях запального характеру.

Процедура необхідна для уточнення діагнозу, динамічного спостереження та контролю за лікуванням захворювань.

Діагностика із забором біоптату категорично протипоказана при нещодавно перенесених інфаркті, інсульті, дихальній, серцевій та нирковій недостатності.

Як проводиться процедура

Маніпуляція проводиться під місцевою анестезією, седацією чи загальним наркозом. Зонд апарату вводиться в досліджувану ділянку через природні шляхи (глотку, стравохід, пряму кишку, шийку матки або уретру),за допомогою щипців вилучається біоматеріал, який передається на дослідження.

Процедура триває 15-20 хвилин. Підготовка результатів аналізів відбувається протягом тижня.

Відновлення після процедури

При пошкодженні гортані трубкою ендоскопа можливий біль у горлі, який проходить за 1-3 дні. У цьому випадку рекомендується якнайменше говорити, полоскати горло фурациліном, мірамістином або сольовим розчином.

Після гастроскопії та колоноскопії з біопсією протягом мінімум 2-3 днів варто віддавати перевагу м'якій, протертій їжі помірної температури. Необхідно відмовитися від алкоголю, кави, гострих та жирних страв, від смаженої їжі. Їсти бажано невеликими порціями 5-7 разів на день.

Вартість ендоскопічної біопсії у Запоріжжі

З актуальними цінами на діагностику ви можете ознайомитись у прайсі на сайті клініки. Щоб дізнатися деталі та записатися на дослідження, зв'яжіться з консультантом UniClinic за телефоном або залиште заявку на зворотний дзвінок.