Інші операції в урології

Стаціонар

Урологічні операції у Запоріжжі

До урологічних операцій, види яких визначаються областю та типом втручання, відносяться маніпуляції, спрямовані на відновлення функцій жіночої та чоловічої сечостатевої системи. В урології UniClinic, крім інвазивного лікування патологічних станів внутрішніх органів, проводяться заходи щодо видалення тромбів судин та пухлин у заочеревинному просторі, інші види оперативного втручання.

Види операцій з урологічного напрямку

У нашій клініці відбуваються складні та малі урологічні операції. При здійсненні хірургічного втручання застосовуються методи:

• відкритий;
  • ендоскопічний;
  • лапароскопічний.

Для виконання маніпуляцій хірурги використовують класичні хірургічні інструменти та інноваційне лазерне та радіохвильове обладнання.

Поряд з хірургічним усуненням захворювань нирок та сечоводів, сечового міхура та сечівника, органів репродуктивної системи у чоловіків, фахівці UniClinic займаються:

• видаленням заочеревинних пухлин;
  • видаленням тромбів нижніх порожнистих вен;
  • зміцненням у жінок тазового дна та фіксацією органів малого таза, що виступають та опустились.

Найчастіше подібні маніпуляції вимагають госпіталізації.

Показання та протипоказання до хірургічного лікування

Урологічні операції у жінок та чоловіків виконуються при:

• аномаліях розвитку сечостатевої системи;
  • дисфункції органів;
  • сечокам'яної хвороби;
  • доброякісних та злоякісних новоутвореннях;
  • гнійних процесах;
  • васкулярних патологіях;
  • пролапсі і слабкості тазового дна у пацієнток.

Основні протипоказання до оперативного втручання пов'язані з гострими інфекційними захворюваннями нирок та сечовивідних шляхів, а також порушенням згортання крові.

Підготовка до процедури

Перед призначенням оперативного лікування пацієнти UniClinic проходять:

• апаратні дослідження - УЗД, комп'ютерну томографію, МРТ;
  • лабораторну діагностику - загальні аналізи крові та сечі, коагулограму, ПЛР-тести на ВІЛ та гепатит;
  • консультації уролога, терапевта, анестезіолога

У разі виявлення супутніх захворювань пацієнт проходить необхідну терапію.

Післяопераційна реабілітація

Після процедури пацієнт перебуває у стаціонарі клініки під наглядом фахівця від кількох днів до кількох тижнів. Після виписки лікар дає рекомендації щодо дієти та фізичної активності.

Результати лікування

Результати урологічної операції у чоловіків та жінок залежать від конкретного захворювання, методу та ступеня втручання. У більшості випадків додатково призначаються консервативна терапія, яка передбачає прийом медпрепаратів, та фізіотерапевтичні процедури. Для оцінки ефективності лікування проводиться апаратна та лабораторна діагностика.

Вартість хірургічних послуг у Запоріжжі

Актуальні ціни на урологічні операції UniClinic вказані в прайсі на сайті. Діагностика, наркоз та перебування пацієнта в палаті стаціонару оплачуються додатково.

Переваги в UniClinic

У нашій клініці пацієнти можуть пройти комплексне обстеження, що дозволяє лікарю точно поставити діагноз, підтвердити наявність або відсутність супутніх хвороб, підібрати найбільш ефективний і щадний хірургічний метод.

Якщо у вас залишилися питання або ви хочете записатися на прийом до уролога, зв'яжіться з консультантом UniClinic в чаті, месенджері, по телефону або залиште заявку на зворотний дзвінок.