Інструментальна діагностика гінекологічних захворювань

В UniClinic здійснюються всі види інструментальної гінекологічної діагностики, які вкрай необхідні для встановлення вірного діагнозу та ефективного лікування.

Діагностика гінекологічних захворювань у Запоріжжі. Обстеження у гінеколога

Комплексне обстеження у гінеколога необхідне для  своєчасного виявлення запалень і патологічних станів жіночої репродуктивної системи. Апаратна діагностика та лабораторні дослідження дають можливість підтвердити відсутність хвороб або точно поставити діагноз та призначити ефективне лікування.

Коли необхідно пройти обстеження у гінеколога

Гінекологічна діагностика з попередньою консультацією та вивченням анамнезу проводиться у тому випадку, якщо пацієнт звертається до клініки зі скаргами. Не варто зволікати з відвідуванням жіночої консультації при:

• порушеннях менструального циклу та хворобливих менструаціях;
  • тазових болях;
  • кровотечі;
  • свербінні та печінні в області геніталій;
  • нетипових виділеннях із статевих органів, у тому числі тих, що супроводжуються неприємним запахом;
  • підозру на безплідність - відсутність результатів після року планування вагітності (у віці старше 30 років - після 6 місяців).

Обстеження у гінеколога, що включає апаратну діагностику та здачу аналізів, проводиться також у рамках check-up програм. Чек-ап у гінекології є основою превентивної медицини, спрямованої на профілактику, попередження жіночих захворювань та збереження здоров'я.
Профілактичне експрес-обстеження жінкам слід проводити 2 рази на рік. Перевірка стану жіночого репродуктивного здоров'я потрібна також під час планування вагітності.

Діагностичні  методи в гінекології

Комплексне обстеження у гінеколога передбачає застосування інструментальних та лабораторних методів дослідження. Головною перевагою нашої клініки є можливість зробити УЗД, відеокольпоскопію, здати всі необхідні аналізи для виявлення порушень у гінекології в одній установі.

Апаратна діагностика в гінекології

До основних інструментальних методів діагностики, які застосовуються в гінекології UniClinic, відносяться:

• УЗД, ящо проводиться на сучасних апаратах Siemens, які забезпечують чіткі зображення та дають можливість правильно поставити діагноз без використання додаткових досліджень;
  • відеокольпоскопія - візуальний огляд слизової оболонки піхви та шийки матки з виведенням картини дослідження на монітор з багаторазовим збільшенням.

За призначеннями лікарі також виконуються дослідження:

• фолікулометрія - динамічне дослідження функції яєчників за допомогою УЗД;
  • соносальпінгоскопія - ультразвукове дослідження прохідності маткових труб;
  • діагностична гістероскопія - огляд порожнини матки та цервікального каналу за допомогою ендоскопічного приладу, який допомагає виявити спайки, поліпи та міоми.

Одночасно з гістероскопією може здійснюватися забір тканин для біопсії ендометрію, при якій досліджуються атипові клітини, виявляються передракові стани, підтверджується або спростовується онкологія.

Лабораторні аналізи для ефективного лікування

У рамках профілактичної гінекологічної діагностики лікар бере мазки для:

• мікроскопічного дослідження урогенітальних виділень;
  • цитологічного аналізу біоматеріалу з метою виявлення патогенних організмів, що викликають запалення, та злоякісних процесів (ПАП-тест).

Додатково за показаннями призначаються загальні аналізи сечі та крові, аналіз крові на гормони, скринінг на онкомаркери, ПЛР-тести на інфекції.

Лабораторні аналізи для ефективного лікування

На комплексний профілактичний огляд, апаратну діагностику та аналізи у гінекології ціни вказані у прайсі. У разі виникнення питань щодо обстежень, а також запису на консультацію зв'яжіться з адміністратором клініки по телефону або замовте зворотний дзвінок.