Щодня: 08:00 - 20:00

Хіміотерапія, імунотерапія, таргетна терапія

Денний стаціонар

Поліхіміотерапія (ПХТ) - це метод лікування онкологічного захворювання, який передбачає використання декількох хіміотерапевтичних препаратів одночасно. Цей підхід спрямований на збільшення ефективності лікування, зниження ризику розвитку стійкості пухлини до терапії та покращення прогнозу одужання та якості життя.
Метод імунотерапії полягає в активізації боротьби власної імунної системи людини з раковими клітинами. Таргетна терапія - цілеспрямований вплив на ракові клітини, що здійснюється на молекулярному рівні.

Поліхіміотерапія є важливим методом лікування онкозахворювань, що дозволяє ефективніше боротися з пухлинними клітинами за допомогою комбінованого використання хіміопрепаратів. Правильний їх вибір, ретельний моніторинг та корекція доз дозволяють досягти оптимального ефекту від процедури.

Основні цілі поліхіміотерапії

Хіміотерапія в широкому сенсі є впливом лікарських препаратів на причину захворювання. Це можуть бути: мікроорганізми, паразити або ракові клітини. Найчастіше цей термін застосовують до процесу лікування онкозахворювань цитостатиками - препаратами, що пригнічують ріст пухлин на клітинному рівні.

Поліхіміотерапія (ПХТ) - це метод, який передбачає використання кількох цитостатичних засобів, в залежності від протоколу лікування, в один і той же день або послідовно в межах одного тижня.
Основні цілі проведення поліхіміотерапії:

• використання відмінних механізмів дії кількох хіміопрепаратів для максимального впливу на різні структури пухлинної клітини або різні фази її життєвого циклу
  • зменшення розмірів пухлини
  • запобігання рецидивам хвороби
  • покращення якості життя - використовується для контролю зростання пухлини і розповсюдження патологічних клітин

Для покращення ефективності лікування лікарями може бути також застосована комбінована терапія, яка поєднує традиційну хіміотерапію та імунотерапію і таргетну терапію. Імунотерапія покликана стимулювати власний імунітет хворого на боротьбу із злоякісними клітинами. Таргетна вибірково впливає на визначенні патологічні білки, що входять до складу пухлинних клітин.

Показання до поліхіміотерапії

Показання до ПХТ - це наявність морфологічно підтвердженої злоякісної пухлини.
Призначається ад’ювантно з метою профілактики після хірургічного видалення пухлини, неоад’ювантно - перед операцією для зменшення розміру ураження і створення сприятливих умов для успішного втручання, з паліативною метою - для покращення якості життя у разі неоперабельної і запущеної форми онкозахворювання.
ПХТ призначає онколог або хіміотерапевт, препарати для процедури добираються з урахуванням механізму їх дії і токсичних ефектів - вони не мають перекриватися.

Побічні ефекти поліхіміотерапії

Хіміотерапія, на жаль, є досить токсичною, ПХТ - також, побічні ефекти можуть сумуватися і посилювати один одний, але реакція хворого на лікування завжди індивідуальна.
Безпосередні побічні ефекти можуть тривати від кількох днів до кількох тижнів після проведення процедури, включають слабкість, нудоту, блювоту, зміну смаку, втрату апетиту, алопецію. В такому разі лікарем додатково призначаються препарати для їх полегшення.

Протипоказання до поліхіміотерапії

• Вагітність і лактація.
  • Алергічні реакції на один або більше хіміопрепаратів.
  • Інфекційні захворювання в активному стані.
  • Серйозні порушення нормальної функції органів. Печінкова або ниркова недостатність, що не дозволяє ефективно виводити токсини з організму. Серцева недостатність, неконтрольована артеріальна гіпертензія, недавній інфаркт міокарда.
  • Тяжкі психічні розлади, несумісні з дотриманням алгоритму лікування.
  • Порушення функції кісткового мозку - анемія, лейкопенія, тромбоцитопенія.
  • Загальний важкий стан пацієнта

Підготовка до поліхіміотерапії

Зазвичай, перед кожним курсом ПХТ пацієнт проходить базове лабораторне обстеження, до якого входять: загальний аналіз крові, біохімічний профіль, коагулограма та ін.
Крім того, лікарем можуть бути призначені інструментальні дослідження - ЕКГ, функціональні тести легенів тощо.

Лікар проводить ретельну оцінку стану пацієнта, враховує всі можливі ризики та протипоказання, визначає можливість початку курсу ПХТ, складає найбільш безпечний та ефективний план лікування. Також, у якості підготовки до процедури, лікарем може бути рекомендована спеціальна дієта для зміцнення сил пацієнта і зниження негативного впливу хіміопрепаратів на його організм.

Переваги лікування онкозахворювань за допомогою поліхіміотерапії в UniClinic

В залежності від комбінації препаратів ПХТ може проводитись в один день або протягом кількох днів в межах одного тижня. Перерва між процедурами становить 2-3 тижні для відновлення організму пацієнта.
Зважаючи на можливий негативний вплив поліхіміотерапії, процедуру варто проводити в комфортних для пацієнта умовах під контролем досвідченого медичного персоналу.

Такі умови створені в Денному стаціонарі сучасного медичного центру UniClinic.
Його комфортабельні палати обладнані високотехнологічним устаткуванням від світових виробників, яке забезпечує цілодобовий онлайн-моніторинг за станом хворого. В наявності кнопка виклику медичної сестри, киснева підтримка, індивідуальний санвузол. Пацієнтів забезпечено дієтичним харчуванням. Стан хворих контролюється високопрофесійним персоналом, у разі необхідності пацієнту надається невідкладна медична допомога.
В цих умовах полегшується проходження такої складної процедури як поліхіміотерапія.

Поширені питання

Як діє поліхіміотерапія?

Препарати, що входять до поліхіміотерапії, вражають клітини, що швидко розмножуються, іноді не тільки ракові, але й здорові (цим і пояснюються характерні побічні ефекти від процедури). Цитостатичні засоби зупиняють клітинний поділ, перешкоджаючи росту пухлини. Цитотоксичні препарати викликають загибель злоякісних клітин.

Що не можна робити при поліхіміотерапії?

Слід враховувати, що ПХТ в якості побічного ефекту призводить до тимчасового зниження імунітету. Тому рекомендовані такі запобіжні заходи:

• намагатися ізолюватись від впливу можливих інфекцій
  • уникати УФ-випромінювання
  • не вакцинуватися в цей час
  • уникати харчування продуктами, які пройшли недостатню термічну обробку

Крім того, вживання будь-яких препаратів, навіть безрецептурних, і харчових домішок слід узгоджувати з лікарем. Рівень фізичної активності також має рекомендувати лікар.

Ціна поліхіміотерапії

Базова ціна процедури вказана в нашому прайсі, вона не включає вартості препаратів. Більш детально прорахувати всі витрати, пов’язані з проходженням курсу поліхіміотерапії (безпосереднє введення препаратів, їх вартість, перебування в Денному стаціонарі тощо),ви можете, звернувшись до адміністратора нашої Клініки одним із зазначених способів:

• зателефонувавши за номером 9-103 (безкоштовно з мобільних)
  • залишивши заявку в електронній формі безпосередньо на сайті
  • за допомогою месенджера