Консультація мамолога

В UniClinic девушки и женщины имеют возможность проконсультироваться у высококвалифицированных врачей – маммологов, пройти всю диагностику молочных желез и в случае необходимости – получить эффективное лечение в том числе и хирургическое.

Мамолог у Запоріжжі, запис на прийом та консультацію у лікаря

Мамолог займається діагностикою та лікуванням захворювань молочної залози, прилеглих лімфатичних судин та вузлів – запалень, вроджених аномалій та новоутворень. Лікар також проводить огляди та консультації у період грудного вигодовування. До фахівця звертаються переважно жінки, у поодиноких випадках — чоловіки.
В універсальній клініці UniClinic консультації та обстеження у фахівця проводяться як за наявності скарг, так і з профілактичною метою в рамках комплексних Check-up програм для жінок. Відвідати мамолога також рекомендується перед процедурою мамопластики.

Коли потрібно звернутися до лікаря

Консультація лікаря-мамолога необхідна при порушенні лактації та виявленні симптомів, що сигналізують про захворювання. До них відносяться:

• біль у грудях
  • зміна форми та розміру молочних залоз
  • деформація та неприродний колір соска
  • ущільнення
  • набухання грудей незалежно від менструації
  • болючість пахвової зони
  • гнійні чи кров'янисті виділення із соска
  • виразки чи зміна кольору шкіри
  • Припухлість, біль та виділення з сосків у чоловіків

Візуальний профілактичний огляд з пальпацією молочних залоз є обов'язковим для жінок будь-якого віку, починаючи з 18 років, після 40 - обстеження повинно включати УЗД. Особливу увагу здоров'ю грудей варто приділяти жінкам із генетичною схильністю до онкології.
Записатися до мамолога на консультацію необхідно після травми грудей, важкої або перерваної вагітності, при гормональних порушеннях та гінекологічних захворюваннях.

Які захворювання лікує лікар-мамолог

До компетенції фахівця входить лікування:

• вроджених аномалій, гіпоплазії залоз
  • лактостаза - застою молока при грудному вигодовуванні
  • маститу - запального процесу м'яких тканин грудей
  • доброякісних новоутворень - липом, фіброаденом, внутрішньопротокових папілом, жирового некрозу
  • хвороб грудей, викликаних гормональними порушеннями - кіст, мастопатії
  • гінекомастії - гіпертрофії залоз та жирової тканини у чоловіків

Мамолог займається вивченням факторів ризику розвитку злоякісних новоутворень та профілактикою хвороб грудей, включаючи онкологічні патології. Терапевтичні заходи щодо лікування раку може вживати лише мамолог-онколог.

Як відбувається первинний прийом у мамолога

Прийом лікаря-мамолога у клініці повного циклу UniClinic починається з вивчення скарг пацієнта та аналізу анамнезу, у тому числі гінекологічного. Далі фахівець проводить огляд та пальпацію грудей. Для точної постановки діагнозу призначаються додаткові інструментальні та лабораторні дослідження, консультації гінеколога, ендокринолога.
Жінкам репродуктивного віку варто планувати візит на 3-10 дні менструального циклу. Після менопаузи відвідування клініки можливе будь-коли.

Послуги мамолога в нашій клініці

Як правило, під час огляду лікарі UniClinic призначають додаткову діагностику, що включає:

• УЗД
  • соноеластографію
  • КТ/МРТ
  • пункційну біопсію
  • цитологічне дослідження відокремлюваного із соска
  • аналізи крові на біохімію та гормони
  • онкоскринінг

За результатами досліджень визначається діагноз та підбирається оптимальний метод лікування – медикаментозна терапія (гормони, антибіотики, протизапальні засоби),хірургічне втручання, фізіотерапевтичні процедури та масаж грудей.

Переваги прийому лікаря в UniClinic

Для відвідування спеціаліста нашої клініки не потрібне направлення від сімейного лікаря. Ви можете записатися на УЗД та консультацію мамолога на будь-який зручний час. При цьому вам не доведеться стояти в черзі або витрачати зайві хвилини на очікування, доки лікар буде готовий вас прийняти.
Прийом проходить у комфортному кабінеті у приємній та доброзичливій атмосфері. Усі необхідні обстеження – аналізи та апаратну діагностику – також можна пройти в UniClinic. Наші ціни доступні категоріям пацієнтів з різними фінансовими можливостями та повністю відповідають якості послуг, що надаються.

Вартість лікування у мамолога в Запоріжжі

На первинну та повторні консультації мамолога ціна вказана у прайсі на сайті UniClinic. Скільки коштують необхідні додаткова інструментальна діагностика, аналізи, хірургічне лікування, ви можете дізнатись на прийомі у фахівця.
Якщо у вас залишилися питання або ви хочете записатися в клініку, зв'яжіться з нашим адміністратором в онлайн-чаті, месенджері або по телефону. Ви можете замовити зворотний дзвінок на робочий час, залишивши заяву через електронну форму.