Консультація гастроентеролога

Гастроентеролог у Запоріжжі: запис на прийом та консультацію лікаря

Не менше третини українців страждають на розлади шлунково-кишкового тракту (ШКТ): печія, здуття живота, проблеми із випорожненням. Найчастіше такі стани виникають через переїдання, із-за надто гострої та солоної їжі, неякісних продуктів, і які через деякий час зникають. Але вони можуть свідчити також про серйозне захворювання.

Багатопрофільна клініка UniClinic пропонує послуги гастроентеролога. Ми гарантуємо якісну діагностику, виконуємо широкий спектр лабораторних досліджень. Прийом пацієнтів ведуть найкращі лікарі-гастроентерологи у Запоріжжі. Це фахівці з науковим ступенем кандидата чи доктора наук, які постійно підвищують кваліфікацію, обмінюються досвідом з українськими та закордонними колегами.

Коли потрібно звернутися до фахівця

Слід записатися на прийом до гастроентеролога в тому випадку, якщо ви маєте один або кілька симптомів:

• регулярну печію;
  • метеоризм та здуття живота;
  • часту гикавку, відрижку;
  • неприємний запах з рота;
  • гіркий, кислий, металевий присмак;
  • часті напади нудоти, блювання;
  • постійні запори або рідке випорожнення;
  • біль за грудиною або в ділянці живота;
  • тяжкість у правому підребер'ї;
  • висипання, сухість шкіри, ламкість нігтів.

За відсутності лікування порушення в роботі шлунка та кишечника можуть призвести до важких наслідків: соматичних розладів, ослаблення імунітету, інтоксикацій, уражень печінки, розвитку геморою. Тому так важливо своєчасно звертатися до гастроентеролога за консультацією.

Які захворювання лікує гастроентеролог

Фахівець займається захворюваннями шлунково-кишкового тракту, печінки та жовчного міхура. Гастроентеролог діагностує, підбирає лікування, проводить консультації, під час яких розповідає про методи профілактики хвороб ШКТ, допомагає грамотно скласти раціон.
У компетенції лікаря-гастроентеролога входить лікування:

• синдрому подразненого кишечника;
  • панкреатитів, гастритів, холециститів;
  • виразкової хвороби шлунка та дванадцятипалої кишки;
  • цирозу, гепатиту, гепатозу;
  • жовчнокам'яної хвороби;
  • поліпів, дивертикулів;
  • дисбактеріозів, колітів та інших захворювань.

Підготовка до прийому гастроентеролога

Для першого прийому у гастроентеролога спеціально готуватись не потрібно. Бажано безпосередньо перед візитом до лікаря утриматися від їжі та пиття. Не варто також зчищати білий наліт на язиці, якщо він є.

Якщо лікар призначить ендоскопію, може знадобитися спеціальний режим харчування, прийом проносних препаратів, клізми. Також напередодні будь-яких аналізів та досліджень слід відмовитися від алкогольних напоїв та куріння.

Як проходить первинний прийом

Під час першого візиту лікар збирає анамнез: з'ясовує, які у пацієнта скарги, ставить додаткові питання, проводить огляд. Після цього призначаються аналізи та дослідження, наприклад, ендоскопія, УЗД, МРТ, рентгенографія. Вони необхідні для встановлення точного діагнозу. Потім гастроентеролог підбирає індивідуальну схему лікування.

Якщо раніше ви вже наглядались в іншого лікаря, візьміть із собою висновки та виписки з медичної картки, щоб фахівець міг ознайомитись з ними. Це пришвидшить діагностику.

Послуги гастроентеролога у нашій клініці

Знайти хорошого спеціаліста допоможуть відгуки наших пацієнтів. В UniClinic працюють гастроентерологи з високим рейтингом, які мають великий практичний досвід. Фахівці уважно ставляться до кожного пацієнта, домагаючись швидкого одужання та покращення якості життя.

У послуги гастроентеролога входять:

• первинний огляд;
  • встановлення діагнозу;
  • консультації;
  • підбір відповідного лікування.

Також до лікаря можна звернутися за рекомендаціями щодо профілактики захворювань шлунково-кишкового тракту, якщо ви знаходитесь в групі ризику або приймаєте ліки, які можуть порушити роботу шлунка та кишечника.

Переваги прийому у лікаря в нашій клініці

Якщо вам потрібна допомога гастроентеролога у Запоріжжі, є кілька причин, з яких варто звернутися до нашої клініки:

• Сучасне діагностичне обладнання. Наша клініка оснащена діагностичною технікою провідних світових брендів — Siemens Healthcare (Німеччина),Fujinon (Японія),Calypso (Італія).
  • Індивідуальний підхід. Для кожного пацієнта лікарі-гастроентерологи UniClinic підбирають лікування, яке враховує стан здоров'я, вік людини, її фінансові можливості.
  • Повна анонімність. Клініка не розголошує інформацію про відвідувачів. Ми не надаємо третім особам як особисті дані, так і медичну інформацію.

Звертаючись до UniClinic, ви гарантовано отримаєте якісні послуги, що відповідають державним та міжнародним стандартам охорони здоров'я.​

Вартість лікування у гастроентеролога у Запоріжжі

Дізнатися години роботи гастроентеролога, записатися на прийом можна за телефоном, вказаним у шапці сайту. Також ви можете заповнити заявку на зворотний дзвінок. Оператор зв'яжеться з вами, запише на зручний час, відповість на питання, що виникли.

Загальна вартість діагностики та лікування залежатиме від захворювання, віку, стану пацієнта — яку гастроентеролог розрахує індивідуально після повного обстеження. Ціни на консультації фахівців, лабораторні аналізи, інструментальну діагностику ви можете знайти у прайсі.