Консультація гінеколога

В UniClinic проводять огляди та обстеження, лікують жіночі хвороби медикаментозно, виконують хірургічні операції та фізіотерапевтичні процедури.

Гінеколог у Запоріжжі

Спеціалісти гінекологічного відділення приватної клініки UniClinic надають широкий спектр послуг з діагностики та лікування хвороб репродуктивної системи у жінок, а також займаються супроводом вагітності. У жіночій консультації працюють найкращі гінекологи Запоріжжя, застосовується найсучасніше обладнання.
Ми проводимо огляди та обстеження, лікуємо жіночі хвороби медикаментозно, виконуємо хірургічні операції та фізіотерапевтичні процедури.

Коли потрібно звертатися до гінеколога

Незалежно від віку жінки, регулярні огляди у гінеколога – обов'язкова частина програми підтримки жіночого  здоров'я. Огляд гінеколога щорічно (ще краще — кожні півроку) необхідний кожній жінці. Перший профілактичний візит до гінеколога дівчинка має пройти у віці 14–15 років, навіть якщо вона не має жодних скарг. Також обов'язково відвідати гінеколога жінці, яка планує вагітність, молодим мамам через 2-3 тижні після пологів, а також жінкам у період менопаузи.

Не можна затягувати із відвідуванням жіночої консультації при:

• болях внизу живота та в області тазу;
  • порушення менструального циклу;
  • болючих менструаціях;
  • появі свербіжа, печіння, неприємного запаху та незвичайних виділень із статевих органів;
  • дискомфорт в області молочних залоз;
  • відсутності результату після року (у віці старше 30 років після півроку) планування вагітності.

Профілактичний прийом гінеколога Запоріжжя та своєчасна діагностика допомагають виявити та вилікувати хворобу на ранній стадії, не допустити ускладнень та зберегти жіноче здоров'я.

Як відбувається прийом гінеколога UniClinic у Запоріжжі

У ході консультації лікар:

• розмовляє з пацієнтом, уточнює наявність скарг, розпитує про симптоми
  • проводить огляд поверхні внутрішніх органів репродуктивної системи
  • при необхідності бере мазки на флору та цитологію.

За показаннями лікаря проводяться кольпоскопія та УЗД, можуть бути призначені загальні аналізи крові та сечі, аналізи на онкомаркери для жінок. Для більш точної картини жіночий гінеколог може рекомендувати відвідати ендокринолога, провести гормональні чи медико-генетичні дослідження.

Повторна консультація гінеколога у Запоріжжі проводиться по мірі готовності результатів мазків та аналізів. Ознайомившись із даними лабораторних та інструментальних досліджень, лікар ставить діагноз і у разі виявлення гінекологічних захворювань призначає лікування. Якщо відхилень немає, лікар складає профілактичну програму.

Підготовка до огляду у гінеколога

Перед тим як записатися до гінеколога у Запоріжжі та прийти на прийом необхідно:

• відмовитися від захищених та незахищених статевих контактів, спринцювання, використання вагінальних свічок – за добу до призначеного прийому
  • прийняти душ, одягти чисту білизну. Підмивання не повинно бути надто ретельним, інакше ви порушите мікрофлору піхви. Небажано використовувати інтимні дезодоранти
  • випорожнити сечовий міхур і кишечник
  • прийом антибіотиків протигрибкових препаратів спотворює результати аналізів. Якщо ви приймали їх, про це необхідно сказати лікарю.

Методи діагностики гінекологічних захворювань UniClinic

Перед відвідуванням клініки жінки, навіть якщо їм рекомендували звернутися до конкретного фахівця, завжди читають відгуки про лікарів-гінекологів, цікавляться репутацією медичного закладу. Важливе значення для пацієнта має також обладнання, яке використовується для діагностики

Для роботи наші фахівці використовують апарати останнього покоління німецького бренду SIEMENS ACUSON: NX2 та HELX Evolution. Інноваційні ультразвукові системи із сенсорним керуванням та великим набором налаштувань забезпечують комфортні умови роботи лікаря. А чіткі та ясні зображення гарантують правильність постановки діагнозу та знижують потребу у проведенні повторних досліджень.

Поширені захворювання у гінекології

Гінекологи нашої клініки проводять діагностику та лікування:

• гормональних порушень;
  • запальних захворювань органів малого тазу (кольпітів, вульвітів, вульвовагінітів)
  • інфекційних захворювань (хламідіозу, кандидозу, генітального герпесу, трихомоніазу тощо);
  • опущення та випадіння статевих органів;
  • дисфункції яєчників;
  • патологій шийки матки: ерозії, дисплазії;
  • ендометріозу, ендометриту, внутрішньоматкових синехій;
  • доброякісних (кісти, міоми) та злоякісних новоутворень.

Це лише короткий перелік захворювань, які успішно лікують гінекологи UniClinic. З повним переліком послуг, що включають обстеження у гінеколога, та цінами ви можете ознайомитись на сайті.

Як відбувається лікування гінекологічних захворювань у Запоріжжі

Ми використовуємо медикаментозні та хірургічні методи лікування, проводимо фізіотерапевтичні процедури. Операції у нашій клініці проводяться в умовах стаціонару або денного стаціонару. Є відділення реанімації.
При проведенні операцій працюємо у відповідності з міжнародними протоколами. Така практика підвищує ефективність та скорочує період реабілітації після хірургічного втручання. Маємо можливості усунення патологій малоінвазивними методами.

Переваги спостереження у гінеколога UniClinic у Запоріжжі

При зверненні до UniClinic на вас чекають:

• кваліфіковані гінекологи, записатися на прийом до яких ви можете у будь-який день тижня;
  • уважне та привітне ставлення персоналу;
  • комфортні умови під час обстеження та перебування у стаціонарі.

Наші спеціалісти регулярно підвищують кваліфікацію, проходять навчання в Україні та за кордоном. Також ми гарантуємо збереження конфіденційної інформації про пацієнтів та стан їх здоров'я.
Щоб записатись до гінеколога в Запоріжжі, зв'яжіться з адміністратором центру UniClinic за телефоном або залиште заявку на сайті.