Консультація кардіолога

Захворювання серцево-судинної системи – найпоширеніша причина смерті в Україні.

Кардіолог у Запоріжжі: запис на прийом та консультацію лікаря

Захворювання серцево-судинної системи – найпоширеніша причина смерті в Україні. Тому так важливо своєчасно звертатися до кардіолога — консультації найкращих фахівців у Запоріжжі пропонує багатопрофільна клініка UniClinic.

Щоб записатися до кардіолога, отримати консультацію, платно пройти обстеження та отримати медичну допомогу, телефонуйте або заповніть форму для зворотного дзвінка. Також у нас є онлайн-чат, де ви можете поставити запитання або подати заявку на запис до лікаря. Наші консультанти зв'яжуться з вами та детально про все розкажуть.

Коли потрібно звернутися до фахівця

Записатися на прийом до кардіолога, як правило, рекомендує пацієнтові сімейний лікар, а також лікарі інших спеціальностей при скаргах на:

• підвищений або знижений АТ;
  • часті запаморочення;
  • епізоди втрати свідомості, що повторюються;
  • кашель при зміні положення тіла;
  • задишку;
  • біль за грудиною;
  • порушення серцевого ритму — постійне або раптово виникаюче;
  • пітливість навіть у стані спокою;
  • носові кровотечі без видимої причини.

Щороку відвідувати кардіолога для отримання консультації потрібно людям:

• хворим на цукровий діабет;
  • із захворюваннями щитоподібної залози;
  • з підвищеним артеріальним тиском;
  • з надмірною масою тіла та ожирінням;
  • при підвищеному рівні холестерину;
  • зі змінами рівня електролітів (калій, натрій, магній);
  • при підвищенні рівня креатиніну у крові;
  • при гормональних порушеннях;
  • під час проходження хіміотерапії;
  • близькі родичі яких перенесли інфаркт чи інсульт.

І навіть за відсутності скарг і вищеперелічених симптомів, плановий профілактичний огляд у кардіолога рекомендується проходити щороку жінкам старше 40 років і чоловікам старше 35 років, оскільки з віком ризик розвитку серцево-судинних захворювань збільшується.

При цьому сприймати прояви захворювань серця як природні вікові зміни неправильно. Своєчасне втручання фахівця може уберегти від інфаркту, інсульту та суттєво продовжити життя людини.

Які захворювання лікує лікар-кардіолог

Кардіолог спеціалізується на діагностиці, лікуванні та профілактиці захворювань серцево-судинної системи:

• гіпертонії;
  • гіпотонії;
  • ішемічної хвороби серця;
  • атеросклерозу;
  • кардіоміопатії;
  • серцевої недостатності;
  • вроджених та набутих вадах серця;
  • порушеннях серцевого ритму;
  • аневризми;
  • інфаркту та інших.

Пам'ятайте: інсульти та інфаркти не трапляються раптово. Порушення у роботі серцево-судинної системи можна виявити за 10–30 років до розвитку критичного стану. Діагностування захворювань на ранній стадії суттєво підвищує шанси пацієнта на одужання. Часто для цього достатньо відкоригувати раціон, змінити спосіб життя, приймати медикаменти. Тому так важливо за перших же тривожних симптомів відвідати наш кардіоцентр у Запоріжжі.

Як проходить первинний прийом

Первинний прийом кардіолога проводиться у кілька етапів:

1. Фахівець слухає скарги пацієнта, ставить уточнюючі питання.
  2. Потім лікар вимірює пульс, тиск, знімає кардіограму, проводить загальний огляд.
  3. Після цього призначаються додаткові аналізи та дослідження (клінічний аналіз крові, вимірювання показників артеріального тиску протягом доби, добове моніторування серцевого ритму, УЗД, доплерографія, МРТ).
  4. Надання рекомендацій щодо лікування при первинному огляді.
  5. Корекція лікування після обстеження.
  6. Планування огляду для нагляду.

Щоб встановити точний діагноз, лікар може направити пацієнта до інших фахівців. Багато хвороб серцево-судинної системи пов'язані з ендокринними порушеннями, вони можуть бути наслідками вірусних інфекцій. Крім того, в деяких випадках можуть призначатися препарати, які не можна вживати людям з ослабленою печінкою або нирками. Тому так важливо комплексно підходити як до діагностики серцево-судинних захворювань, так і до їхнього лікування.

Послуги кардіолога у нашій клініці

Якщо вам необхідна консультація лікаря-кардіолога у Запоріжжі, зверніться до UniClinic. У нашому кардіологічному центрі можна не лише пройти діагностику, а й отримати термінову медичну допомогу.

Окрім консультації кардіолога, у поліклініці у Запоріжжі виконуються:

• електрокардіографія (ЕКГ) з розшифровкою та без;
  • УЗД серця (ЕХО КГ);
  • добовий моніторинг серцевого ритму (холтер).

Також в UniClinic можна здати лабораторні аналізи та отримати консультацію в інших вузьких спеціалістів.

Переваги прийому лікаря в UniClinic

UniClinic — сучасна багатопрофільна клініка, яка об'єднала найкращих українських спеціалістів. Усі наші кардіологи — лікарі з великим практичним досвідом, які постійно підвищують кваліфікацію, обмінюються досвідом з українськими та закордонними колегами. Про високий професіоналізм кардіологів клініки говорять і відгуки наших пацієнтів у Запоріжжі.

У складних випадках ми маємо можливість запросити на консультацію та лікування провідних лікарів України та фахівців з інших країн. Допомога українських та закордонних колег допоможе правильно поставити діагноз та підібрати необхідне лікування.

Фахівці UniClinic працюють відповідно до міжнародних протоколів та проводять лікування за сучасними методиками, ефективність та безпека яких доведена.

За потреби оперативного втручання лікарі-кардіологи UniClinic намагаються використовувати малоінвазивні методики. Вони менш травматичні, рідше спричиняють ускладнення, а також скорочують реабілітаційний період у пацієнтів.​

Вартість послуг кардіолога у Запоріжжі​

Щоб дізнатись ціну консультації кардіолога у Запоріжжі, ознайомтеся з нашим прайсом. Або телефонуйте за номерами, які ви бачите у шапці сайту. Консультант розповість про вартість первинного прийому, підбере зручний час для візиту та запише вас до потрібного фахівця.

Ціна діагностики та лікування розраховується індивідуально. Розцінки на аналізи та дослідження також є на сайті.