Консультація невролога

У медичному центрі UniClinic можна записатися на консультацію до невролога та здати лабораторні аналізи, пройти інструментальну діагностику.

Невролог у Запоріжжі: запис на прийом та консультацію

Допомога невролога може знадобитися в будь-якому віці: і в дитячому, і в похилому. Якщо у вас чи вашої дитини є захворювання центральної чи периферичної нервової системи, не відкладайте – запишіться на консультацію невролога.

Окрім послуг невролога, у медичному центрі UniClinic можна здати лабораторні аналізи, пройти інструментальну діагностику.

Коли потрібно звернутися до лікаря

Записатись на прийом до лікаря-невропатолога необхідно при наступних симптомах:

• частий головний біль, шум у вухах, запаморочення;
  • швидка стомлюваність, погіршення пам'яті, зниження уваги;
  • судоми, оніміння кінцівок, тики;
  • погіршення координації рухів;
  • повторювані епізоди втрати свідомості;
  • різке погіршення зору, слуху.

Також необхідно проконсультуватися з фахівцем при болях у спині та суглобах, при погіршенні їхньої рухливості.

Багатьом захворюванням, якими займається лікар-невролог, можна запобігти. Тому людям, близькі родичі яких перенесли інсульт, мають хворобу Альцгеймера або розсіяний склероз, рекомендується пройти профілактичний огляд невролога. Лікар розповість про методи профілактики таких важких захворювань та допоможе зберегти здоров'я.

Які захворювання лікує невролог

У компетенцію невролога входить діагностика та лікування:

• загальних захворювань — болей у спині та кінцівках, остеохондрозу, протрузій, уражень вестибулярного апарату, нейропатій різної етіології;
  • захворювань головного мозку – епілепсії, інсульту, паркінсонізму, хвороби Альцгеймера;
  • наслідків сильної психоемоційної напруги — безсоння, гіпертензії;
  • вроджених захворювань - синдрому Туретта, лейкодистрофії, синдрому Крузона, сирингомієлії.

Також необхідно записатися до невролога на прийом, якщо є підозра на енцефаліт (кліщовий, грипозний, епідемічний),радикуліт, менінгіт, поліомієліт. У кожному з цих випадків необхідно звернутися до фахівця якнайшвидше!

Як відбувається первинний прийом

Спочатку невролог опитує пацієнта, з'ясовує, які в нього є скарги, і як давно щось його турбує. Якщо пацієнт раніше звертався до інших профільних фахівців, необхідно взяти з собою висновки, результати аналізів.

Після цього лікар проводить огляд, досліджує рефлекси, може виконати кілька специфічних спроб. Потім невропатолог може призначити додаткові аналізи та дослідження (пройти їх також можна в UniClinic у Запоріжжі):

• рентгенографію;
  • комп'ютерну томографію (КТ);
  • ультразвукове дослідження (УЗД);
  • магнітно-резонансну томографію (МРТ);
  • електронейроміографію (ЕНМГ).

На їх основі лікар ставить діагноз і підбирає відповідне лікування.

Етапи лікування неврологічних хвороб

Залежно від діагнозу, стану здоров'я, віку пацієнта підбирається відповідна терапія. Вона може бути медикаментозною, немедикаментозною та поєднаною. Крім прийому ліків, лікар може призначити:

• Лікувальну фізкультуру (ЛФК). Комплекс вправ дозволяє покращити кровообіг та тонус м'язів, відновлює нормальне проходження нервових імпульсів.
  • Лікувальний масаж. Ефективний при багатьох захворюваннях. Процедура розслаблює м'язи, стимулює приплив крові до тканин, впливає на нервові закінчення.
  • Рефлексотерапію. Це метод на активні точки людського тіла. Терапія дозволяє впоратися з болями, судомами, наслідками травм, психоемоційною напругою.
  • Кінезіотейпування. Методика відмінно підходить при розтягуваннях, набряках, забитих місцях та гематомах. Пошкоджена ділянка фіксується спеціальною стрічкою, яка утримує тканини, знімаючи напругу.

Всі ці процедури, призначені неврологом, можна пройти у приватній клініці UniClinic у Запоріжжі.

Коли показано хірургічне втручання, хірурги UniClinic переважно використовують малоінвазивні методики, що дозволяють знизити ризики розвитку ускладнень та скоротити реабілітаційний період.

Послуги невролога в нашій клініці

Якщо вам потрібен хороший невропатолог у Запоріжжі, зверніться до UniClinic. Тут на вас чекають уважні фахівці, ввічливий персонал та комфортні умови лікування. Щоб записатися на прийом, телефонуйте по номеру, який ви бачите у шапці сайту, або заповніть форму для зворотного дзвінка. З вами зв'яжеться консультант, розповість про графік роботи лікарів, допоможе обрати відповідного фахівця.

Переваги прийому у лікаря в UniClinic

У нашій клініці на вас чекають найкращі невропатологи Запоріжжя. Лікарі постійно підвищують кваліфікацію, знайомляться з новими методиками лікування, обмінюються досвідом з колегами. У складних випадках ми маємо можливість запросити провідних українських та зарубіжних фахівців, щоб поставити діагноз чи провести лікування.

Крім високопрофесійної команди, UniClinic пропонує пацієнтам:

• Найсучасніші методики лікування. Ми використовуємо лише методи доказової медицини, ефективність яких підтверджена офіційними дослідженнями.
  • Повну анонімність. Ми не розголошуємо особисті дані пацієнтів або будь-яку медичну інформацію, яка їх стосується. Ви можете нам довіряти!
  • Індивідуальний підхід. Наші неврологи не просто працюють за протоколами, затвердженими ВООЗ, а й уважно вивчають кожен випадок.

Вартість лікування у невропатолога в Запоріжжі

Дізнатися ціну прийому у лікаря та лабораторних досліджень можна на сайті, у прайсі. Вартість лікування відрізнятиметься у кожному конкретному випадку – її вам назве лікар після детальної діагностики. Якщо у вас залишилися питання, дзвоніть! Консультант докладно розповість про все, порекомендує вільного невролога, організує запис на прийом.