Консультація педіатра

Клініка повного циклу UniClinic надає послуги педіатра у Запоріжжі. У нас на маленьких пацієнтів чекає приємна розслаблююча атмосфера, привітні та уважні лікарі.

Педіатр у Запоріжжі: прийом та консультація лікаря

Діти хворіють набагато частіше за дорослих — їхній імунітет тільки формується, організм ще вчиться справлятися з інфекційними захворюваннями. Щоб уникнути ускладнень, які можуть згодом негативно позначитися на здоров'ї дитини, її розвитку, батькам важливо обрати лікаря, якому цілком довірятимуть.
Багатопрофільна клініка UniClinic надає послуги педіатра у Запоріжжі. У нас на маленьких пацієнтів чекає приємна розслаблююча атмосфера, привітні та уважні лікарі.

Коли потрібно звернутися до дитячого лікаря

Педіатр — це лікар, який супроводжує дитину від народження до повноліття. Фахівець стежить не лише за фізичним, а й психологічним станом малюка, його розумовим розвитком.

Потрібно записатися на консультацію до педіатра при появі будь-якого з наступних симптомів:

• підвищення температури;
  • кашель, важке дихання;
  • виділення з носа, очей;
  • проблеми з травленням, випорожненням;
  • почервоніння, висипання на шкірі;
  • неспокій, проблеми зі сном.

Чим може допомогти педіатр

Дитячий лікар діагностує та лікує досить широкий спектр захворювань:

• ГРЗ, пневмонію, бронхіти;
  • вітрянку, краснуху, скарлатину, інші захворювання інфекційного характеру;
  • гострі кишкові розлади;
  • захворювання внутрішніх органів;
  • алергічні реакції;
  • нервові розлади;
  • захворювання обміну речовин та інші.

Також лікар направляє дитину до вузьких фахівців, наприклад, алерголога, ендокринолога, логопеда.

Регулярність відвідування педіатра

Перше планове обстеження малюкові необхідно пройти протягом місяця після виписки з пологового будинку. Потім потрібно відвідувати дитячого лікаря щомісяця. Після року профілактичні візити стануть рідшими, їх частоту визначить фахівець, орієнтуючись на стан здоров'я дитини.

Школярам необхідно відвідувати лікаря перед початком навчального року. Педіатр огляне дитину, визначить групу здоров'я для занять фізкультурою.

Підготовка до прийому педіатра

Спеціально готуватись до візиту дитячого лікаря не потрібно. Перед поїздкою в клініку достатньо погодувати малюка, щоб він не відчував дискомфорту. Про всяк випадок візьміть із собою гігієнічні засоби, змінний одяг.

Лікар опитуватиме не лише дитину, а й батьків. Тому постарайтеся заздалегідь згадати, коли саме з'явилися перші симптоми, як довго вони тривають, чи здавав малюк якісь аналізи.

Як проходить первинний прийом

Відвідування лікаря – завжди стрес для дитини. Тому приватний педіатр у Запоріжжі намагатиметься створити під час прийому максимально комфортні умови, щоб малюк почував себе впевнено, не нервував.

Спочатку лікар опитає батьків, потім виміряє температуру, ріст, вагу маленького пацієнта. Може попросити дитину щось зробити, розповісти, щоб оцінити розумовий розвиток чи виявити проблеми емоційного характеру.

Послуги дитячого лікаря у нашій клініці

Педіатри UniClinic у Запоріжжі:

• проводять профілактичні огляди;
  • призначають обстеження, діагностують загальні захворювання;
  • здійснюють нагляд за пацієнтом, підбирають найбільш ефективне лікування з урахуванням віку дитини;
  • складають індивідуальний календар щеплень, проводять вакцинацію;
  • консультують батьків з будь-яких питань, що стосуються догляду за дитиною, профілактики та лікування дитячих захворювань.

Також у нас можна отримати висновок про групу здоров'я та рекомендовані фізичні навантаження перед школою.

Переваги спостереження у педіатра в UniClinic

UniClinic співпрацює лише з досвідченими лікарями, які розуміють хвилювання батьків та страх дитини перед відвідуванням клініки. Тому роблять все можливе, щоб візит до лікаря не викликав у малюка дискомфорту, а батьки отримали вичерпну інформацію про догляд та лікування. Переконатись у цьому перед записом до педіатра допоможуть відгуки пацієнтів на сайті.

Ми працюємо за міжнародними протоколами лікування, надаємо якісну медичну допомогу. Наша амбулаторія оснащена найсучаснішим діагностичним обладнанням сертифікованих виробників. А в кабінетах лікарів створено комфортні умови для прийому пацієнтів будь-якого віку – від немовлят до підлітків.

Вартість консультації лікаря-педіатра у Запоріжжі

Записатися до педіатра можна онлайн та за телефоном. Для цього залиште повідомлення у чаті на сторінці або зателефонуйте за одним із номерів, вказаних у шапці сайту. Консультант розповість про вартість прийому, підбере потрібний час для візиту, розповість, як дістатися до клініки з центру чи будь-якого району міста.