Консультація пульмонолога

Багатопрофільна клініка UniClinic пропонує послуги пульмонолога у Запоріжжі.

Пульмонолог у Запоріжжі, прийом та консультація лікаря

Із захворюваннями дихальної системи кожна людина стикалася бодай раз у житті. Бронхіт, пневмонія, фібрози можуть бути ускладненнями перенесених інфекцій. Багато таких станів небезпечні для життя, тому необхідно їх вчасно діагностувати.

Багатопрофільна клініка UniClinic пропонує послуги пульмонолога у Запоріжжі. Ми співпрацюємо лише з досвідченими фахівцями, які постійно вдосконалюють свої знання.

Коли потрібно звернутися до фахівця

Консультація пульмонолога необхідна при таких симптомах:

• вперше виник бронхоспазм або повторювані епізоди бронхоспазму;
  • хронічний кашель, який не проходить довше 8 тижнів, незважаючи на проведення адекватного лікування;
  • затяжні та повторювані пневмонії;
  • кровохаркання;
  • задишка у стані спокою;
  • біль у грудях неясної етіології.

Спостереження у пульмонолога потрібно пацієнтам з:

• бронхіальною астмою;
  • хронічною обструктивною хворобою легень (ХОЗЛ);
  • бронхоектатичною хворобою;
  • лімфоаденопатією.

Відвідати пульмонолога у Запоріжжі необхідно після оперативного втручання на легенях та органах середостіння.

Також регулярний огляд фахівця рекомендується працівникам шкідливих виробництв, курцям, людям, які страждають на часті ГРЗ.

Які захворювання лікує пульмонолог

Лікар-пульмонолог займається захворюваннями дихальної системи. Фахівець діагностує та проводить лікування:

• бронхіальної астми;
  • хронічного бронхіту;
  • трахеобронхіту;
  • ХОЗЛ (емфіземи, пневмосклероза);
  • пневмонії;
  • пневмотораксу;
  • легеневої емболії;
  • легеневої гіпертензії;
  • саркоїдозу;
  • інтерстиціальних захворювань легень (ІЗЛ);
  • силікозу та інших професійних захворювань дихальної системи.

Також пульмонолог у Запоріжжі зможе діагностувати туберкульоз та рак легенів, але лікуванням цих захворювань займатиметься фтизіатр та онколог відповідно.

Методи діагностики та лікування пульмонологічних захворювань

Щоб поставити точний діагноз, фахівець призначить аналізи крові, бакпосів мокротиння. Такі проби покажуть наявність запалення, а також наявність патогенних мікроорганізмів. Крім того, можуть знадобитися і апаратні дослідження:

• рентгенографія;
  • рентгеноскопія;
  • бронхоскопія;
  • комп'ютерна томографія.

У деяких випадках вдаються до спірометрії – оцінки швидкості та об'єму дихання, та пульсоксиметрії – визначення рівня насиченості крові киснем.

Підготовка до прийому пульмонолога

Спеціально готуватись до візиту не потрібно. Також немає потреби заздалегідь здавати будь-які аналізи — їх призначить лікар після того, як проведе огляд. Але якщо ви вже зверталися до іншого фахівця, візьміть на прийом наявні документи: результати досліджень, знімки, висновки та інше. Якщо ви нещодавно перенесли грип, ковід, пневмонію, травми грудної клітки, принесіть із собою медичну карту, щоб лікар міг швидко ознайомитися з вашою історією хвороби та висновками колег.

Як відбувається первинний прийом

Під час першого візиту лікар вислухає скарги пацієнта, поставить уточнюючі питання, збере анамнез. Обов'язково виміряє температуру, огляне слизові оболонки, а також прослухає легені за допомогою фонендоскопу. На основі отриманої інформації пульмонолог призначить необхідні лабораторні та апаратні дослідження.

Послуги пульмонолога в нашій клініці

У нашій клініці можна записатися на платний прийом до будь-якого фахівця. Відвідати пульмонолога у Запоріжжі рекомендується не лише за наявності конкретних скарг, а й для профілактики. Лікар дасть рекомендації, як уникнути проблем із дихальною системою, розповість, як захиститися від небезпечних інфекцій.

Багато небезпечних захворювань протікають безсимптомно. Тому при будь-яких підозрах не варто відкладати візит до лікаря.

Переваги прийому лікаря в нашій клініці

Якщо ви шукаєте хорошого пульмонолога у Запоріжжі, звертайтесь до UniClinic — відгуки на сайті підтверджують: у нас працюють найкращі фахівці. Також у нашій клініці ви можете пройти комплексне обстеження для встановлення точного діагнозу.

UniClinic – це світові стандарти надання медичної допомоги та індивідуальний підхід, що враховує стан здоров'я, вік, спосіб життя пацієнта.

Вартість лікування у лікаря-пульмонолога в Запоріжжі

Ціна первинного та повторного прийому вказана в прайсі. Вартість лікування у пульмонолога розраховується для кожного пацієнта індивідуально після того, як лікар поставить остаточний діагноз. Записатися на прийом до медичного центру можна онлайн або за телефоном.