Консультація дитячого невролога

Виявити проблему у найменших пацієнтів досить складно, адже малюк поки що не може повідомити, що у нього болить голова чи німіють кінцівки. UniClinic пропонує допомогу дитячого невролога у Запоріжжі. На дітей та їхніх батьків чекають сучасні методи діагностики та лікування, уважні та компетентні лікарі, привітний персонал.

Консультація дитячого невролога у Запоріжжі: запис на прийом у лікаря

Захворювання нервової системи в дітей можуть бути наслідком перенесених інфекцій чи спадкових чинників. Виявити проблему у найменших пацієнтів досить складно, адже малюк поки що не може повідомити, що у нього болить голова чи німіють кінцівки. Тому важливо знайти спеціаліста, який має великий практичний досвід роботи з дітьми.

Клініка повного циклу UniClinic пропонує допомогу дитячого невролога у Запоріжжі. На дітей та їхніх батьків чекають сучасні методи діагностики та лікування, уважні та компетентні лікарі, привітний персонал.

Коли необхідна консультація дитячого невролога

Якщо дитина скаржиться на запаморочення, головний біль, швидку стомлюваність — це привід якнайшвидше записатися до дитячого невролога. Можливо, річ у надмірному навантаженні у школі, але такі симптоми можуть бути й ознаками серйозних захворювань.

Батьки дітей молодшого віку повинні, не відкладаючи звернутися до фахівця, якщо:

• дитина стала примхливою, часто плаче;
  • спостерігається порушення сну, неспокій;
  • малюк став млявим, втратив інтерес до їжі та іграшок;
  • у дитини тремтить підборіддя або кінцівки;
  • ви помічаєте запізнення у розвитку мови.

Що лікує дитячий невролог

Фахівець проводить діагностику та лікування захворювань центральної та периферичної нервової системи:

• поліомієліт;
  • енцефаліт;
  • менінгіт;
  • епілепсію;
  • дитячий церебральний параліч (ДЦП);
  • тики, заїкуватість;
  • енурез;
  • афазію;
  • оперізуючий герпес;
  • вегето-судинну дистонію;
  • гіпергідроз;
  • травми мозку та інші.

Неврологічні проблеми можуть виникнути навіть у немовлят, тому на першому році життя консультації лікаря-невропатолога є обов'язковою складовою профілактичних відвідувань клініки. Такі візити допомагають своєчасно виявити можливі проблеми та усунути їх.

Підготовка до прийому лікаря

Спеціально готувати дитину до прийому у дитячого невролога не потрібно. Достатньо взяти з собою набір гігієнічних засобів та змінний одяг, якщо ви відвідуєте лікаря з малюком до 3 років. Також батькам варто принести з собою виписки про нещодавно перенесені захворювання, висновки інших лікарів, якщо вони є.

Що входить у первинний прийом та консультацію

На першому прийомі дитячий невропатолог опитує батьків маленького пацієнта, збирає анамнез. Перевіряє рефлекси, рівень сили й тонус м'язів. Фіксує наявність координації рухів, розвиток мови та пам'яті дитини. За потреби лікар призначить аналізи та дослідження, які допоможуть поставити остаточний діагноз.

Послуги дитячого невролога у нашій клініці

До компетенції лікаря-невролога UniClinic входять:

• огляд та діагностика пацієнта;
  • підбір найбільш ефективного лікування;
  • нагляд за станом пацієнта, реакцією на терапію;
  • консультації з профілактики та реабілітації після захворювань.

Записатися на прийом до лікаря можна онлайн за допомогою форми зворотного зв'язку або за телефоном.

Переваги прийому лікаря у нашій клініці

У нашій клініці працюють найкращі фахівці, віддані своїй справі. Тому на прохання порадити хорошого дитячого невролога у Запоріжжі ви напевно почуєте від своїх колег та знайомих прізвища лікарів UniClinic. Переконатись, що нам можна довірити здоров'я вашої дитини, допоможуть і відгуки інших пацієнтів, які опубліковані на сайті.

У клініці створено максимально комфортні умови для пацієнтів — жодних багатогодинних черг та паперової тяганини. До кожного пацієнта ми підходимо індивідуально з огляду на його вік, стан здоров'я.

Вартість прийому дитячого невролога у Запоріжжі

Вартість первинного та повторного прийому фахівця вказана у прайсі. Також ви можете уточнити актуальні розцінки у нашого консультанта за телефоном. Зверніть увагу: вартість обстеження та лікування не входять до ціни прийому та оплачуються окремо.