Лікування захворювань матки, патологій ендометрія

Стаціонар

Діагностика та лікування захворювань тіла матки та патологій ендометрію у Запоріжжі

Гінекологічні запальні захворювання та патологічні стани тіла матки зустрічаються у жінок усіх вікових категорій. Патології органу, запалення ендометрію та міометрію без своєчасного та належного лікування можуть стати причиною хронічних тазових болів, безпліддя, невиношування вагітності та розвитку онкології.

Гінекологи клініки повного циклу UniClinic займаються лікуванням різноманітних жіночих хвороб. Наші спеціалісти використовують інноваційні методики, ефективність яких підтверджена у всьому світі. Сучасне обладнання та лабораторні технології дозволяють точно визначити діагноз, швидко вжити заходів та уникнути ускладнень.

Захворювання тіла матки

В UniClinic лікують як запалення, так і гіперпластичні утворення, а також вроджені анатомічні зміни та патології, що виникли внаслідок перенесених захворювань та травм.

Найбільш поширені запалення матки, лікування яких проводиться у нашій клініці, це:

• ендометрит – запалення слизової;
  • міометрит — запальний процес у м'язовому шарі.
  • До категорії гіперпластичних новоутворень входять:
  • гіперплазія ендометрію — надмірне розростання епітелію слизової;
  • поліп і поліпоз ендометрію — доброякісні утворення порожнини, спричинені локальною гіперплазією базального шару епітелію;
  • міома (лейоміома, фіброміома) — доброякісне гормонозалежне новоутворення з клітин м'язового шару;
  • аденоміоз (ендометріоз) — проникнення ендометрію в міометрій.

В UniClinic також звертаються пацієнти, які потребують лікування матки при синехіях (спайках),тонкому ендометрії, випаданні матки та інших захворюваннях.

Причини запалень та внутрішньоматкових патологій

До частих причин та факторів ризику хвороб основного жіночого репродуктивного органу належать:

• інфекції, зумовлені умовно-патогенною флорою та ІПСШ, відсутність лікування шийки матки, часті запальні процеси;
  • гормональні порушення та ендокринні розлади (цукровий діабет, ожиріння);
  • травми при пологах, абортах, вишкрібанні порожнини;
  • довгострокова ВМС.

На розвиток хвороб також впливають спадковість та стреси.

Симптоми маткових захворювань

Не варто зволікати зі зверненням до лікаря при:

• болях внизу живота, в зоні крижів і промежини;
  • дисфункціональних кровотечах;
  • кров'янистих та гнійних виділеннях;
  • відчутті болю під час статевого акту.

Щоб виявити патології та запалення по-жіночому, своєчасно розпочати лікування, необхідно регулярно проходити профілактичні огляди.

Діагностика хвороб матки у Запоріжжі

Крім вивчення гінекологом скарг пацієнта та анамнезу, огляду в кріслі з відеокольпоскопією, для точної постановки діагнозу проводяться дослідження:

• мазка — цитологічне, бактеріологічне та бактеріоскопічне;
  • УЗД органів малого таза та черевної порожнини;
  • загальний аналіз сечі та крові, коагулограма та біохімічний аналіз крові;
  • біопсія шийки матки та ендометрію.

За показаннями може бути призначено діагностичну лапароскопію.

Методи лікування запалення матки та патологічних станів

При запаленнях міометрію та ендометрію лікування зазвичай включає прийом антибіотиків, препаратів для усунення інтоксикації та підвищення імунітету, а також фізіотерапевтичні процедури. Незапальні патологічні стани лікуються медикаментозно та хірургічними методами.
Операції на матці виконуються в умовах стаціонару. У нашій клініці проводяться:

• лапароскопічна міоектомія;
  • лапароскопічне роз'єднання спайок у малому тазі;
  • плазмоліфтинг ендометрію - PRP-терапія та застосування технології Endoret PRGF;
  • надпіхвова ампутація матки;
  • екстирпація головного репродуктивного органу з придатками та лімфодисекцією.

Лікувальний метод залежить від виду, ступеня розвитку хвороби та необхідності у збереженні репродуктивної функції.

Вартість послуг у Запоріжжі

З цінами на консультації, діагностику та хірургічні операції ви можете ознайомитись у прайсі на сайті. Для отримання більш детальної інформації та запису на прийом до гінеколога залиште заявку на сайті.