Лікування захворювань шийки матки

Лікування захворювань шийки матки в Запоріжжі

За відсутності своєчасного лікування патологічні стани шийки матки негативно впливають на жіночу репродуктивну функцію та підвищують ризик розвитку онкозахворювання. У гінекології UniClinic використовуються сучасні методи діагностики захворювань шийки матки, які дозволяють виявити патологію на ранній стадії.

Комплексне обстеження, проведене фахівцями нашої клініки, допоможе знайти причину хвороби та підібрати оптимальну програму лікування. Хірургічне втручання проводиться із застосуванням малоінвазивних методик.

Причини виникнення захворювань

До основних факторів розвитку хвороб належать:

• гормональний збій
  • запальні процеси сечостатевої системи
  • травми епітелію при пологах або аборті
  • вікова морфологічна інволюція репродуктивних органів
  • прийом контрацептивів з високим вмістом гестагенів
  • зниження імунітету.

Виникнення патологій залежить від спадкових чинників, особливостей сексуальних контактів жінки, наявності шкідливих звичок.

Класифікація захворювань

За складністю патології поділяються на 3 типи.

1. Фонові. Найбільш поширені види жіночих хвороб не є причиною онкології, але потребують спостереження у гінеколога. У цю категорію входять ектопія та ерозія, поліпи та кісти, цервіцити, ендометріоз, рубцеві деформації зовнішнього зіву.
  2. Передракові. Спостерігаються ураження глибоких шарів епітелію чи мутація клітин. Передраковим станом є дисплазія, найчастіша причина якої – інфікування вірусом папіломи.
  3. Ракові. Розвиваються при не виявленні чи запущених стадіях фонових та передракових захворювань.

Проходження регулярних оглядів дозволяє зменшити ризик виникнення тяжких захворювань.

Діагностика захворювань шийки матки в Запоріжжі

Діагностика стану матки починається з консультації та вивчення гінекологом анамнезу та скарг пацієнта. Подальше детальне обстеження включає:

• огляд у кріслі
  • відеокольпоскопію
  • цитологічне дослідження мазка
  • біопсію з гістологічним дослідженням.

Як додаткові методи можуть бути призначені зішкріб цервікального каналу, бактеріоскопічне та бактеріологічне дослідження мазка, ПЛР генітальних інфекцій, ВПЛ-тестування, аналізи крові та сечі, аналізи на онкомаркери.

Методи та способи лікування захворювань шийки матки в UniClinic

У нашій клініці застосовуються:

• радіохвильове лікування шийки матки
  • лазерна хірургія
  • класичні хірургічні методи

Операції проводяться амбулаторно та в стаціонарі.

Крім того, лікар може призначати медикаментозну терапію – прийом антибактеріальних та противірусних препаратів, гормонів, імуномодуляторів та лікарських засобів для відновлення мікрофлори піхви.

Реабілітаційний період

Після операційного втручання для запобігання ускладнень, протягом 2-4 тижнів слід уникати:

• надмірних фізичних навантажень
  • статевих контактів
  • перегріву та переохолодження тіла
  • прийому ванни, лазневих процедур
  • купання в басейні та водоймищах.

Особливу увагу необхідно приділяти дотриманню гігієни.

У разі виникнення питань, що стосуються діагностики та лікування жіночих захворювань, запишіться на консультацію до гінеколога, залишивши заявку на сайті.