Менеджер зі супроводу клієнтів стаціонару

Радо поспілкуємось, якщо ви:

•    маєте медичну освіту (середня або вища) або освіту з біологічним направленням
•    маєте бажання допомагати клієнтам та лікарям
•    готові до активних комунікацій та вмієте розмовляти по телефону та вести грамотне спілкування через пошту та месенджери
•    буде перевагою досвід роботи в CRM-системах

Для кращих ми пропонуємо найкраще:

•    офіційне працевлаштування
•    графік роботи з 08:00 до 17:00 (пн-пт). Субота та неділя — вихідні. Або «два через два» з 08:00-20:00
•    професійний розвиток
•    новий комфортний офіс
•    високий рівень повноважень
•    конкурентний рівень заробітної плати

Що ми вам доручимо:

•    спілкування з клієнтами стаціонара та їх родичами (надання консультацій) та супровід на території Клініки
•    допомога та запис на дослідження клієнтів стаціонару
•    спілкування з лікарями Клініки
•    робота в CRM-системах

Усвою чергу ми пропонуємо Вам:

•    навчання, цікавий досвід та підтримку з боку наставників під час адаптації
•    можливість побудувати кар'єру в компанії, яка входить до переліку кращих в Південно-східній частині України
•    отримання конкурентної заробітної плати
•    приєднання до команди однодумців

Залишилися питання? Надсилай своє резюме та отримай відповіді!

Не знайшли вакансію?
Надішліть резюме до нашої бази спеціалістів.