МРТ серця з контрастуванням

Діагностика

UniClinic проводить магнітно-резонансну томографію (МРТ) серця з контрастуванням на сучасному томографі Siemens MAGNETOM Amira. Обладнання світового рівня забезпечує надвисоку точність дослідження та дозволяє фахівцям виявити найдрібніші зміни роботи серця, що допомагає розробити ефективне лікування.

Серцево-судинні захворювання - одна із серйозних проблем в медицині, яка вимагає більш точних методів діагностики для ефективного лікування. Магнітно-резонансна томографія (МРТ) серця з контрастуванням - це найбільш безпечний та інформативний метод діагностики серцево-судинних захворювань, який дозволяє проводити детальне дослідження серцевих структур з унікальною точністю для подальшого планування лікування серцевих патологій.

МРТ серця в UniClinic

Магнітно-резонансна томографія серця з контрастуванням передбачає введення спеціальних речовин, збагачених контрастними речовинами. Це надає змогу чіткіше виділити структури серця на зображеннях, збільшуючи їхній контраст і детальність. Контрастне посилення допомагає лікарям виявляти навіть найдрібніші зміни в тканинах серця, а також його функціональні характеристики.
Порівняно безпечна та неінвазивна процедура дає змогу отримати тривимірні зображення серцевих камер, клапанів, артерій та вен, що робить її неперевершеною у справі виявлення патологій.

Для чого призначають МРТ серця

Однією з основних переваг МРТ серця є здатність цієї діагностики надавати інформацію про кровопостачання серця та оцінювати роботу клапанів у реальному часі. Це надає лікарям можливість виявлення захворювань серця на ранній стадії та більш ефективного лікування.

У нашій Клініці пацієнти мають можливість пройти повне обстеження та отримати консультації фахівців.

Переваги МРТ діагностики серця в UniClinic

• діагностика патологічних станів

При діагностиці серця на МРТ виявляють захворювання міокарда, рідкі серцево-судинні захворювання, вроджені та набуті вади, інфаркти, онкологічні новоутворення та інші відхилення роботи серця

• запис руху серця

МРТ серця проводить реєстрацію роботи серцевого м'яза, що дозволяє оцінити стан серця в режимі реального часу

• надточне зображення

МРТ з контрастуванням надає детальну та не травматичну оцінку всіх структур серця, що дозволяє виявити навіть найдрібніші патології

• сучасне обладнання

Єдина на Південному Сході України ультрасучасна сканер-система MAGNETOM Amira німецького бренду Siemens. Цей магнітно-резонансний томограф не має аналогів в Запоріжжі за якістю та точністю дослідження

• професійність лікарів

Найкращі  кардіологи та рентгенологи UniClinic проведуть ефективне та якісне обстеження, нададуть деталізовану розшифровку дослідження та призначать подальше лікування, у випадку його необхідності.

• зручність та безпека обстеження

МРТ безпечне, бо не використовує шкідливі рентгенівські промені. Це важливо для вагітних жінок та людей, які потребують регулярної МРТ-діагностики.

• дитяча діагностика

МРТ з контрастом проводиться в нашій Клініці дітям віком від 12 років.

МРТ серця призначається лікарем і здійснюється за попереднім записом та направленням від лікаря-кардіолога.

Магнітно-резонансна томографія серця з контрастуванням являє собою важливу діагностику в галузі кардіології.
Дані цієї діагностики відіграють важливу роль у ранньому виявленні та ефективному лікуванні серцевих захворювань, допомагаючи збереженню здоров'я серця наших пацієнтів.

Ціна на МРТ серця у Запоріжжі

Дізнатись, коли можна зробити МРТ серця, ціну процедури ви завжди можете у наших консультантів. Телефонуйте за вказаним на сайті номером або замовте дзвінок, заповнивши форму зворотнього зв'язку.