Операції на щитоподібній залозі

Хірургічний стаціонар

Хірургічне лікування ендокринних патологій застосовується, коли прийом медикаментів та інші види терапії не дали очікуваного ефекту. Якщо при захворюванні щитоподібної залози прийнято рішення про операцію, метод втручання і, відповідно, ціна лікування визначаються індивідуально і залежать від стану хворого, результатів діагностики.

Використання лікарями UniClinic класичних і малоінвазивних сучасних методик, цілодобовий контроль здоров'я пацієнта в стаціонарі дають змогу мінімізувати ризик ускладнень і прискорюють реабілітацію.

Види операцій, які проводяться в UniClinic

Хірурги нашої Клініки виконують такі види хірургічних втручань:

• тиреоїдектомія - тотальне видалення органу
  • тиреоїдектомія з лімфодисекцією - видалення щитовидки з найближчими лімфатичними вузлами і м'якими тканинами шиї
  • резекція частки залози
  • паратиреоїдектомія - видалення паращитоподібних залоз або новоутворень на них
  • розтин і дренування сероми

Рішення щодо вибору методики ухвалюють спільно хірург і ендокринолог.

Показання і протипоказання до операції на щитоподібній залозі

Операція на щитовидці, ціна якої в Запоріжжі визначається після встановлення або уточнення діагнозу, може бути призначена у випадку:

• вузлового та багатовузлового токсичного або нетоксичного зобу
  • аутоімунного тиреоїдиту (зобу Хашимото)
  • гіпертиреозу (дифузному токсичному зобі, хворобі Грейвса)
  • доброякісних і злоякісних пухлинах

Протипоказаннями до хірургічного лікування патологій щитоподібної залози є інфекційні захворювання в гострій стадії, важкі хронічні патології серця і судин, органів дихання. Обмеженням також може стати вік старше 70 років.

Підготовка до хірургічного лікування

Перед лікуванням захворювань щитоподібної залози за допомогою операції в обов'язковому порядку проводять інструментальні та лабораторні дослідження - ціна вказана в прайсі нашої Клініки. Крім того, обов'язкова консультація анестезіолога.

За кілька днів перед хірургічним втручанням пацієнт повинен припинити прийом антикоагулянтів. Останній прийом їжі важливо запланувати не пізніше, ніж за 8 годин до початку процедури.

Як проходить операція на щитовидці

В UniClinic оперативне втручання проводиться під загальним наркозом. Класичний метод передбачає виконання надрізу з подальшим ушиванням рани. Ендоскопічна хірургія виконується малоінвазивним способом, практично без розрізів.

Тривалість процедури залежить від обсягу операції, найчастіше вона займає 2-2,5 години. Загалом пацієнт перебуває в стаціонарі близько 3 днів.

Результати операції

Видалення залози або її частини при правильному підборі препаратів не призводить до інвалідності та порушення репродуктивних функцій, людина продовжує жити повноцінним життям. Жінки здатні виносити і народити здорову дитину.

При лікуванні онкології на ранніх стадіях оперативне втручання виявляється ефективним у 85-90% випадків.

Післяопераційний період і реабілітація

У день процедури пацієнту необхідно дотримуватися постільного режиму. Для зменшення болю і профілактики ускладнень лікар призначає знеболювальні препарати та антибіотики.

Після виписки пацієнт приходить у Kлініку на контрольні огляди і перев'язки. До зняття швів важливо уникати контакту операційної рани з водою.

Протягом місяця рекомендується дотримуватися рідкої дієти, надалі - дотримуватися збалансованого харчування і стежити за вагою.

Гормонозамісна терапія призначається протягом усього життя.

Багатьох пацієнтів та їхніх близьких цікавить питання, чи небезпечна операція. Негативні наслідки - порушення голосу, значна крововтрата і септичні процеси після хірургії - трапляються лише в 1% прооперованих.

Операція на щитоподібній залозі: ціна в Запоріжжі

Якщо при патології щитоподібної залози потрібна операція, ціна її оголошується хірургом після постановки точного діагнозу і вибору оптимального методу хірургії.

До названої вартості лікування додається ціна наркозу. Перебування пацієнта в палаті також оплачується додатково.

Переваги проведення операції в UniClinic

У нашій Клініці пацієнти мають можливість пройти повне обстеження та отримати консультації фахівців.

Оперативне втручання здійснюють досвідчені лікарі, які спеціалізуються на хірургічному лікуванні хвороб, пов'язаних із порушенням роботи ендокринних залоз.

За показаннями застосовуються мінімально інвазивні способи втручання.

Для отримання детальної інформації про операції, запису на прийом до ендокринолога або хірурга зв'яжіться з адміністратором UniClinic або залиште на сайті заявку на зворотний дзвінок.