Операції на нирках та сечоводах

Стаціонар

Хірургічне відділення UniClinic проводить операції на нирках та сечоводах, вартість оперативного втручання та інші важливі питання ви можете уточнити у консультантів клініки або уролога на первинному огляді.

Операції на нирках та сечоводах у Запоріжжі

Види операцій за напрямом

Хірурги UniClinic проводять класичні та малоінвазивні операції на нирках, вибір виду втручання визначається діагнозом та тяжкістю патології. У клініці виконуються:

• Відкрита резекція. Порожниста операція, яка проводиться для видалення нирки (нефректомія),лікування гідронефрозу, якщо інші способи неможливі.
  • Лапароскопія. Малоінвазивне втручання, яке проводиться для видалення нирки, пластики гідронефрозу I–II стадії та варикоцеле, видалення кісти нирки, пухлини сечоводу, каміння та злоякісних утворень.
  • Дистанційна літотрипсія. Закрита операція з використанням спеціального приладу літотриптера, який генерує імпульси ударної хвилі та руйнує каміння до пилоподібного стану.
  • Трансуретральна літотрипсія. Дроблення каменів у сечоводі та ниркових баліях відбувається під ультразвуковим, лазерним, електрогідравлічним, пневматичним впливом.
  • Ендоскопія. Для втручання використовується ендоскоп, який вводиться через уретральний канал.
  • Нефропексія. Проводиться за допомогою ендоскопа при діагнозі «блукаюча нирка».

Показання та протипоказання до хірургії нирок та сечоводів

Оперативне втручання дозволяє усунути вроджені та набуті урологічні патології. Основні показання до проведення операцій:

• нефрит, пієлонефрит;
  • сечокам'яна хвороба;
  • гідронефроз;
  • варикоцеле;
  • ниркова недостатність;
  • доброякісні та злоякісні пухлини.

Операції на нирках не проводять при інфекційних та запальних захворюваннях у гострій формі; тяжкому стані пацієнта. Остаточне рішення щодо можливості хірургічного лікування приймає лікар на основі результатів діагностики.

Підготовка до операції

За 2-3 дні до операції на сечоводі чи нирках необхідно:

• відмовитися від алкоголю та цигарок;
  • збалансувати раціон харчування, перейшовши на пісні продукти та ті, які не провокують бродіння;
  • нормалізувати питний режим.

За 12 годин до операції потрібно відмовитися від їжі та води, а напередодні провести ретельне очищення кишечника.

Реабілітація після операції

Після втручання може виникнути біль, набряклість, дискомфорт. Це нормальні явища, які невдовзі минають самостійно. Певний час пацієнт приймає антибактеріальні, знеболювальні препарати, вітаміни та дотримується рекомендованої лікарем дієти.

Яких результатів можна очікувати від операції

Втручання дозволяють нейтралізувати патологічні процеси в сечовивідній системі та відновити функцію нирок та сечоводу, позбавити болю, ниркових кольок і попередити розвиток більш серйозних патологій.

Вартість операцій на нирках та сечоводах у Запоріжжі

Спосіб проведення операції на нирках визначає як період відновлення, а й ціну втручання. Докладніше про це вам розкажуть наші консультанти, зв'язатися з якими можна по телефону.

Чому пацієнти обирають лікування нирок в UniClinic

Наша клініка працює за стандартами європейської медицини. Хірурги-урологи щороку підвищують свою кваліфікацію. Операційні обладнані передовою апаратурою, що є унікальною для України. Це дозволяє нам виконувати максимально щадні втручання, мінімізуючи можливі ускладнення та скорочуючи терміни реабілітації.