Операції на передміхуровій залозі

Стаціонар

Операції передміхурової залози у Запоріжжі

UniClinic пропонує кваліфіковану медичну допомогу в лікуванні аденоми простати у чоловіків, операція з видалення якої нерідко залишається правильним рішенням. Оперативне втручання дозволяє відновити функції сечостатевої системи та запобігти розвитку тяжких патологій.

Коли потрібна допомога фахівця

Аденома чи доброякісна гіперплазія простати – це аномальне розростання тканин передміхурової залози. Пухлина провокує ряд неприємних симптомів:

• порушення сечовипускання (часті та утруднені позиви, відчуття неповного спорожнення, нетримання сечі, слабкий струмінь);
  • біль, печіння, різі, дискомфорт в області пахової зони, попереку, внизу живота;
  • поява кров'янистих виділень у сечі;
  • зниження потенції.

Рішення про доцільність операції на передміхуровій залозі приймає лікар після обстеження пацієнта.

Показання та протипоказання до операції

Хірургічне втручання проводиться тільки в тому випадку, коли консервативне лікування не дало очікуваного ефекту або неможливе через занедбаність хвороби.

Основні причини:

• збільшений обсяг залози;
  • гостра затримка сечі, що не піддається медикаментозній терапії;
  • великий обсяг залишкової сечі після випорожнення;
  • зміна кольору сечі: кров'яна, червона, бура;
  • інфекційні захворювання сечовивідних шляхів, спровоковані аденомою простати;
  • захворювання нирок (пієлонефрит, сечокам'яна хвороба).

Протипоказання:

• цистит та пієлонефрит у гострій формі;
  • азотемія, гіпоізостенурія (ниркова недостатність);
  • тяжкі захворювання серцево-судинної системи (аневризм аорти, серцева недостатність, атеросклероз судин головного мозку, легеневе серце);
  • погане згортання крові.

Види операцій на простаті

Поряд із класичними операціями, хірурги UniClinic виконують малоінвазивні втручання, які відрізняються малою травматичністю та коротким періодом реабілітації.

Операції, що виконуються в UniClinic:

• Простатектомія - рекомендована при доброякісних і злоякісних утвореннях, передбачає часткове або повне видалення простати, операція на якій проводиться відкритим або лапароскопічним методом.
  • ТУР або трансуретральна резекція простати - виконується за допомогою резектоскопа, апарату, який вводиться через сечівник і має електричну петлю. Остання випаровує тканини та припікає кровоносні судини. Спосіб не потребує розрізів, проколів, не залишає операційних швів.
  • Лапароскопічна аденомектомія - малоінвазивне втручання, при якому доступ здійснюється через невеликі розрізи. Основна перевага - може проводитися при будь-яких розмірах залози.
  • Лазерна енуклеація - вплив здійснюється за допомогою лазера, промінь якого видаляє надлишкові тканини, залишаючи цілісну капсулу залози.

Метод проведення операції вибирає лікар, виходячи із стадії захворювання, загального самопочуття пацієнта, наявності чи відсутності супутніх патологій.

Підготовка до оперативного втручання

Перед проведенням хірургічного втручання та госпіталізації необхідне повне обстеження зі здачею лабораторних аналізів, проходження УЗД, ЕКГ та отримання висновків анестезіолога та терапевта.

За 10 днів до операції необхідно припинити прийом препаратів, які розріджують кров. Напередодні необхідно відмовитися від їжі, зробити очисну клізму і поголити зону лобка.

Післяопераційний догляд та реабілітація

Порожниста операція передбачає перебування у стаціонарі до 3 тижнів, при малоінвазивних втручаннях пацієнт залишається у стаціонарі 2–3 дні, що суттєво знижує загальну вартість операції на простаті.

Після виписки пацієнту необхідно:

• відмовитися від важкої фізичної роботи, керування автомобілем та інших занять, що викликають напругу м'язів нижньої частини живота;
  • нормалізувати питний режим, випивати не менше ніж 1,5 л рідини на день;
  • уникати запорів;
  • виконувати вправи зміцнення м'язів тазового дна.

Реабілітаційний період становить близько 2 місяців. Весь цей час пацієнт залишається під наглядом лікаря і при виконанні його рекомендацій негативні наслідки оперативного втручання зведені нанівець.

Результати лікування

Функція сечовипускання поступово відновлюється, але навіть відразу після операції помітно посилюється сечовід. Протягом тижня після видалення катетера можуть спостерігатися біль та дискомфорт, що проходять з часом. Відновлення потенції може тривати від кількох тижнів до місяців.

Вартість операції передміхурової залози в Запоріжжі

Ознайомитись із цінами на послуги відділення урології ви можете на сайті. Більш детальну інформацію пацієнт може отримати на очному прийомі у клініці або  за телефоном у наших консультантів.

Чому краще виконувати операцію в UniClinic

Наша клініка надає повний комплекс медичних послуг - від постановки діагнозу до проведення реабілітаційних заходів. Операційні UniClinic оснащені передовим обладнанням, що забезпечує максимальну безпеку та високу результативність втручань. Операції на передміхуровій залозі в UniClinic проводить команда лікарів із великим практичним досвідом, а ціни на послуги залишаються доступними широкому загалу пацієнтів.