Операції при грижах (Герніопластика)

Стаціонар

Герніопластика — хірургічне лікування грижі у Запоріжжі

Грижа - це виходження (випинання) внутрішніх органів з черевної порожнини під шкіру або інші порожнини (наприклад, діафрагмальна грижа). При пальпації утворення має м'яко-еластичну констистенцію. Єдиний ефективний метод лікування грижі – хірургічне втручання. Хірурги UniClinic мають великий досвід проведення герніопластики - операції, що дозволяє уникнути таких важких ускладнень, як кишкова непрохідність, утиски та некрози суміжних органів, запалення черевної порожнини.

Види гриж

Планова операція з видалення грижі проводиться після вивчення анамнезу та визначення виду утворення: вроджена, набута, первинна або виникла після оперативного втручання.

Огляд та діагностика дозволяють класифікувати грижу за місцем її локалізації:

• пупкова - характеризується випинанням грижового мішка в області пупка;
  • пахова - утворюється через опущення внутрішніх органів з черевної порожнини в пахвинний канал;
  • передочеревинна ліпома або грижа білої лінії живота - грижовий мішок утворюється в ділянці середньої лінії живота;
  • діафрагмальна – грижа стравохідного отвору діафрагми характеризується випаданням внутрішніх органів черевної порожнини у грудну клітину;
  • стегнова - утворюється в ділянці стегна;
  • післяопераційна - утворення виникає через усунення внутрішніх органів за межі черевної стінки після оперативного втручання. Вихідні ворота грижі утворюються у місці розрізу.

Також хірурги розрізняють такі види клінічного перебігу грижі:

• ті, що вправляються, коли натискання на грижовий мішок дозволяє повернути внутрішні органи на місце
  • частково або повністю некеровані
  • ущемлені.

Обсяг лікувальних заходів та ціна на операцію з видалення грижі залежать від виду утворення та перебігу захворювання.

Методи діагностики та лікування гриж

Незалежно від виду випинання, пацієнту необхідно пройти такі обстеження:

• огляд хірурга з пальпацією
  • ультразвукове дослідження
  • КТ або МРТ
  • забір клінічних аналізів.

В UniClinic вам доступні всі методи діагностики грижі, операція з видалення якої виконується двома способами:

• відкритий (порожнинний) - класичне оперативне втручання за допомогою розрізу м'яких тканин черевної області за допомогою традиційних хірургічних інструментів;
  • закритий - лапароскопія з використанням атравматичних інструментів за допомогою декількох зовнішніх проколів у галузі утворення випинання.

Залежно від розміру випинання та місця його локалізації хірург може провести натяжну чи ненатяжну герніопластику. Перший варіант актуальний для невеликих утворень, коли власних тканин організму достатньо для пластики грижових воріт. Другий має на увазі використання спеціальних сіток, застосування яких знижує ризик ускладнень та прискорює післяопераційний реабілітаційний період.

Показання та протипоказання до герніопластики

Видалення грижі показано у випадках, коли утворення досягло розміру, що викликає дискомфорт і негативно впливає на сусідні внутрішні органи (уповільнює кровообіг, утискає, здавлює нерви).

Протипоказання:

• гострі інфекції;
  • дерматит, екзема у зоні утворення;
  • пізні терміни вагітності;
  • тяжкі системні чи вірусні захворювання;
  • деякі хронічні захворювання нирок, печінки, серця.

Підготовка до операції

Хірургічному втручанню передує консультація терапевта, вузьких спеціалістів та проведення діагностики. Ці заходи в повному обсязі доступні пацієнтам UniClinic.

Основні етапи операції з видалення грижі

Завдання хірурга в ході операції - вправити петлі кишечника, що випали, і зміцнити м'язову стінку. Незалежно від методу хірургічного втручання, послідовність дій хірурга буде однаковою. Відрізняються відкрита та закрита герніопластика лише кількома моментами:

• при порожнинній операції хірург виконує розріз завдовжки 3-12 см, при лапароскопії – кілька мініатюрних проколів;
  • класична операція передбачає використання скальпеля, малоінвазивна - лапароскопа та міні-камери, що забезпечує малотравматичність та можливість спостерігати за процесом на моніторі;
  • шов після відкритої операції згодом утворює рубець, наслідки мікрохірургії за кілька місяців практично не видно.

Метод герніопластики впливає і на ціну операції. Але остаточне рішення про спосіб хірургічного втручання приймає лише лікар.

Реабілітація після герніопластики

Після операції пацієнт перебуває у стаціонарі під наглядом лікарів трохи більше 10 днів. Крім дієти та обмеження фізичних навантажень, до яких можна буде повернутися не раніше, ніж через місяць, рекомендується пройти курс лікувального масажу та ЛФК.

Вартість операції з видалення грижі в Запоріжжі

Ознайомитись з цінами ви можете у розділі «Ціни» або уточнити у наших консультантів.

Чому варто звернутися до UniClinic

Наша клініка оснащена кращим анестезіологічним та хірургічним обладнанням виробництва США, Євросоюзу, Японії. Ми постійно розвиваємось та впроваджуємо сучасні методики лікування гриж, проводимо малотравматичні операції та тримаємо доступні ціни на весь спектр послуг.