Операції при парапроктиті

Стаціонар

Досвідчені хірурги UniClinic допоможуть чоловікам і жінкам швидко і безболісно позбутися парапроктиту, лікування якого проходить в сучасних операційних, а відновлення - в комфортабельних та облаштованих палатах.

Лікування парапроктиту у Запоріжжі. Діагностика та причини захворювання

Особливості та симптоми парапроктиту

Парапроктит – це запалення жирової клітковини прямої кишки інфекційного походження. Піднімаючись протоками анальних залоз, мікробна флора (стрептококи, синьогнійна або кишкова паличка, специфічні збудники туберкульозу, сифілісу, актиномікозу) швидко проникає в параректальні клітинні простори, утворюючи там ретенційну кісту.

Класифікація типів захворювання ґрунтується на місці локалізації гнійного нариву. Так, розрізняють підшкірний, підслизовий, сіднично-прямокишковий та тазово-прямокишковий парапроктит, симптоми та лікування яких між собою будуть схожі.

Основні прояви захворювання:

• гіпертермія, озноб, слабкість;
  • біль та дискомфорт в області ануса та промежини;
  • набряклість, почервоніння, біль при пальпації;
  • кров'яні та гнійні виділення.

При ігноруванні симптомів пацієнт може мати справу з ускладненнями у вигляді високої температури, затримки випорожнень. І якщо гостра форма характеризується лише наявністю абсцесу, перетікаючи у хронічну стадію, захворювання призводить до утворення свищів.

Діагностика захворювання в UniClinic

Необхідність проведення операції при парапроктиті підтверджує ряд обстежень:

• зовнішній пальцевий огляд анального отвору;
  • ректороманоскопія абочи аноскопія;
  • УЗД (трансректальний або черезпроміжний);
  • комп'ютерна томографія.

Якщо приймається рішення про висічення парапроктиту, пацієнт здає клінічні аналізи та проходить консультації профільних спеціалістів (за наявності інших хронічних захворювань).

Показання та протипоказання до хірургії парапроктиту

Операція проводиться як у гострій стадії, так і при хронічному перебігу захворювання, якщо є чітко виражені симптоми у вигляді абсцесів та свищів.
При парапроктиті хірургічне втручання неможливе лише в одному випадку – якщо загальний стан пацієнта тяжкий та оперативне втручання може загрожувати його життю.

Підготовка до процедури

Перед видаленням парапроктиту важливо відмовитися від їжі та пиття за 8 годин до операції, а безпосередньо перед втручанням – очистити кишечник.
Залежно стану пацієнта, хірургічне втручання може бути як плановим, так і екстреним.

Реабілітація після операції

Динаміку одужання визначає загальний фізичний стан пацієнта. Зазвичай післяопераційний період триває не більше 10 днів, протягом якого необхідно приймати антибіотики та антисептики, стежити за особистою гігієною, фізичним навантаженням та харчуванням – це надійна профілактика ускладнень.

Результати операції

Хірургічне лікування парапроктиту дозволяє досягти повного одужання. Особливо, якщо хвороба не запущена і не перейшла в хронічну форму.

Вартість операції при парапроктиті в Запоріжжі

Наша клініка надає повний комплекс послуг із лікування парапроктиту, включаючи операцію, ціну якої ви можете уточнити у наших консультантів.

Чому краще виконувати операцію в UniClinic

UniClinic - це висококваліфікована команда, найефективніші та малоінвазивні методики лікування, сучасне обладнання провідних світових виробників та повна конфіденційність звернення.