Щодня: 08:00 - 20:00

Ринопластика: пластична операція з корекції форми носа

Хірургічний стаціонар

Ринопластика - це ефективна процедура для корекції естетичних і функціональних проблем носа. Успішний результат залежить від кваліфікації пластичного хірурга та дотримання пацієнтом рекомендацій у післяопераційний період.

Що таке ринопластика?

Ринопластика - це хірургічна корекція носа, направлена на зміну його форми, розміру, покращення його зовнішнього вигляду або функціонування. Одна з найзатребуваніших пластичних процедур сьогодення.
Ринопластика дозволяє зкоригувати кінчик носа, зменшити або збільшити параметри, усунути горбинку, змінити кут між носом і верхньою губою, звузити або розширити проміжок між ніздрями, зменшити самі ніздрі. Крім того, до пластичних операцій носа відносять септопластику - операцію, що відновлює функцію дихання.

Методи ринопластики

Існує два основних метода ринопластики - відкрита і закрита. Кожний із них має свої переваги і недоліки:

• Закрита ринопластика - хірургічне втручання здійснюється  з виконанням виключно внутрішніх розрізів.

Переваги цього методу - відсутність видимих рубців, швидке загоєння після операції.

Недоліки - обмежений доступ може ускладнити виконання деяких хірургічних маніпуляцій, особливо у випадках складних реконструктивних процедур.

• Відкрита ринопластика - операція здійснюється з зовнішнім розрізом на колумелі (перетинці між ніздрями) в комплексі з внутрішніми розрізами.

До переваг методу відносять: повний доступ до структур носа, більш контрольований процес корекції, усунення асиметрії, інших складних дефектів.

З його недоліків - можливий залишковий видимий рубець на колумелі, довший час загоєння.
Залежно від індивідуальних потреб пацієнта, анатомічних особливостей його носа, цілей операції, вибирається той або інший метод ринопластики.

Види ринопластики

Відповідно до мети, з якою проводять ринопластику, розрізняють:

• естетична ринопластика - операція, яка здійснюється з естетичною метою для усунення вроджених (форма носа, горбинка, довгий ніс, опущений кінчик тощо),набутих (посттравматична деформація, викривлення носа) дефектів, вікових змін носа. Розрізняють первинну ринопластику - таку, яка проводиться вперше, і вторинну - корекція носа, яка проводиться після невдалої первинної операції.
  • реконструктивна ринопластика – складна операція, спрямована на відновлення носа після травм, опіків, захворювань або попередніх невдалих операцій, може включати застосування хрящових і кісткових трансплантатів для відновлення каркаса носа або м’яких тканин за їх відсутності або рубцевої деформації.
  • редукційна ринопластика - вид пластичних операцій, спрямований на зменшення розміру носа, його окремих частин для досягнення більш гармонійного вигляду відносно обличчя. Мова йде про зменшення довжини або ширини носа, його кінчика, корекцію горбинки, ширини ніздрів, колумели.
  • функціональна ринопластика, або функціональна риносептопластика - проводиться для покращення дихання, застосовується для корекції структурних дефектів - викривлення носової перегородки, відновлення внутрішньоносових структур.

Таке поділення є умовним, зазвичай види операцій комбінуються між собою. Наприклад, під час септопластики - корекції викривлення носової перегородки - застосовують і естетичну ринопластику для відновлення гармонійного вигляду носа.

Медичні показання і протипоказання до пластики носа

Показання до ринопластики можуть бути медичними і естетичними. В останньому випадку можна говорити і про медичний ефект від операції, адже невдоволення своїм зовнішнім виглядом може призводити до психологічних розладів, особливо, коли мова йде про значні дефекти.

Показання до ринопластики

• ускладнення дихання через викривлення носової перегородки або інші структурні дефекти
  • невдоволення своєю зовнішністю через вигляд носа
  • деформації після травм носа
  • вроджені дефекти будови носа
  • рубці або деформації після невдалої первинної операції

Протипоказання до ринопластики

Ринопластика - це хірургічне втручання і має загальні для проведення будь-якої операції відносні протипоказання:

• інфекційні і запальні захворювання в зоні операції, в тому числі акне, фолікуліт
  • гостра загальна інфекція, стадія загострення хронічних хвороб
  • некомпенсовані діабет, гіпертонія
  • період вагітності, лактації
  • порушення згортання крові
  • онкозахворювання в гострій стадії

Етапи проведення пластичної операції носа

Консультація пластичного хірурга

Під час первинної консультації з пластичним хірургом, пацієнт повідомляє про свої очікування від операції. Лікар проводить огляд, аналізує анатомічні особливості носа, робить необхідні заміри і фото. Визначається з оптимальним планом операції, обговорює його з пацієнтом, повідомляє про можливі ускладнення.

Обстеження перед операцією

Лікарем ретельно вивчається медична історія пацієнта. Виходячи з його фізіологічного стану, призначаються передопераційні дослідження - лабораторні і інструментальні. Призначається дата і час операції. Пацієнту надаються рекомендації відносно підготовки до неї - режим харчування легкою їжею, відмова від алкоголю, обмеження вживання деяких постійних ліків (антикоагулянтів, до прикладу).

Проведення операції

• операція з ринопластики проводиться натщесерце
  • найчастіше виконується під загальною або місцевою анестезією з седацією
  • хірург робить зовнішні або внутрішні розрізи для доступу до хрящових і кісткових структур носа
  • проводиться безпосередня корекція форми носа - додавання або видалення тканин, моделювання хрящів і кісток
  • відбувається закриття розрізів шляхом накладання косметичних внутрішньошкірних швів, стерильної пов’язки
  • для підтримки нової форми носа та захисту від зовнішніх пошкоджень під час загоєння, пацієнту зазвичай накладаються спеціальні шини - внутрішні і зовнішні, зроблені з силікону, термопластичного матеріалу, рідше - металеві або пластикові

Реабілітаційний період

Ринопластика - доволі травматична процедура, поява синців і набряків в області носа і навколо очей в перші дні після операції - звичайне явище, вони будуть поступово сходити.

• В перші дні можливе застосування знеболювальних препаратів для усунення дискомфорту пацієнта. Для профілактики можливої інфекції лікарем можуть бути призначені антибіотики. Шини і пов’язки знімаються хірургом через 7-10 днів після втручання. Пацієнту слід уникати фізичних навантажень, запобігаючи травмуванню носа. Для зменшення набряку протягом цього часу рекомендовано спати на спині на високій подушці.
  • Впродовж першого місяця після операції набряки зійдуть, але чутливість носа може зберігатися. Необхідно утриматись від занять спортом, підібрати окуляри, які не будуть тиснути на перенісся.
  • Повне відновлення займе від 6 до 12 місяців. Протягом цього часу слід регулярно відвідувати пластичного хірурга для моніторингу процесу загоєння.

Переваги операції з ринопластики в UniClinic

Успішність ринопластики напряму залежить від професійності і майстерності пластичного хірурга, що її проводить.
В новому медичному центрі UniClinic працює надзвичайно досвідчений спеціаліст з пластичної хірургії - лікарка-хірург вищої категорії Овчатова Ірина Георгіївна. Основний напрямок роботи докторки - естетична хірургія, усунення вікових змін. Стажувалася в провідних клініках пластичної хірургії Америки і Європи, успішно впроваджує отримані теоретичні і практичні знання в своїй хірургічній практиці. Провела більше 1000 естетичних операцій. Має успішний досвід і в проведенні ринопластики.

Ціна ринопластики

В нашому прайсі ви знайдете різновиди пластики носа і їх базову ціну. Більш конкретно дізнатися скільки коштує ринопластика носа ви зможете після консультації з хірургом - це залежить від об’єму операції, анестезії тощо.

Записатись на прийом можливо кількома способами:

• зателефонувавши за номером 9-103 (безкоштовно з мобільних)
  • залишивши заявку в електронній формі безпосередньо на сайті
  • за допомогою месенджера

Поширені питання

• Скільки триває операція з ринопластики?

В залежності від об’єму хірургічного втручання, операція може тривати від 1,5 до 3 годин.

• Скільки потрібно бути в клініці після пластики носа?

Зазвичай ринопластика не потребує перебування пацієнта в післяопераційному стаціонарі, достатньо 1-2 години, поки відійде анестезія. Це не стосується складних операцій з реконструктивної ринопластики, в цьому випадку період перебування пацієнта в стаціонарі визначає лікар.

Знижка 3% назавжди!
на всі послуги UniClinic від Viber боту