УЗД легень та плевральної порожнини

Діагностика

У UniClinic ви можете пройти УЗД легень та бронхів – це безпечна альтернатива комп'ютерній томографії та обстеженню рентгеном. , попередньо погодивши години прийому з нашими консультантами.

УЗД легень та плевральної порожнини в Запоріжжі

Діагностика грудної клітини за допомогою ультразвуку – безпечна альтернатива комп'ютерній томографії та обстеженню рентгеном. У UniClinic ви можете пройти УЗД легень та бронхів, попередньо погодивши години прийому з нашими консультантами.

Показання та протипоказання до УЗД легень

Обстеження показано при симптомах, характерних для захворювань верхніх та нижніх дихальних шляхів:

• важке дихання, біль у грудях, задишка;
  • тривалий кашель, хрипи в бронхах та легенях;
  • нетиповий колір і в'язкість мокротиння, домішки крові в ній;
  • низький рівень сатурації.

Ультразвукове дослідження легень проводиться з метою виявлення пневмонії, COVID-19, туберкульозу, ХОЗЛ, плевриту, емпієми, тромбоемболії легеневої артерії, набряку легень, новоутворень.

Дослідження абсолютно безпечне, тому може бути проведене при вагітності та в період лактації, коли опромінення рентгеном або томографом є ​​неприпустимим.

На відміну від КТ та МРТ, УЗД легень може бути проведено людям з надмірною вагою, встановленим кардіостимулятором, різного виду імплантами.
Абсолютних протипоказань до проведення процедури немає, крім відкритих ран у зоні обстеження.

Особливості підготовки до обстеження

УЗД плевральної порожнини та легень виконується як планово, так і екстрено, і вимагає спеціальної підготовки. В окремих випадках напередодні процедури лікар може призначити прийом відхаркувальних препаратів.

Як проходить УЗД легень і плевральної порожнини

Обстеження передбачає зовнішнє сканування грудної клітини за допомогою ультразвукового датчика. Для обстеження пацієнт лягає на кушетку та звільняє від одягу верхню частину тіла. Потім на область дослідження лікар наносить контактний гель і починає сканування.

За потреби пацієнта можуть попросити перевернутися на бік або сісти, щоб покращити видимість органів дихання на моніторі.

Процедура абсолютно безболісна, крім випадків сильного ураження внутрішніх органів, коли в момент натискання датчика може виникати дискомфорт.
УЗД легень у Запоріжжі, в UniClinic займає не більше 30 хвилин. Наприкінці пацієнт отримує висновок, на підставі якого профільний фахівець встановить діагноз та складе план лікування.

Результати діагностики

Зміст отриманої інформації залежатиме від мети обстеження:

• Підтвердження діагнозу — УЗД дозволяє виявити набряки, скупчення рідини, запальні процеси, наявність гною в плевральній порожнині, новоутворення.
  • Моніторинг після перенесених захворювань - дослідження дає можливість оцінити ефективність лікування та стан дихальної системи.
  • Спостереження за перебігом хронічних захворювань (ХОЗЛ, бронхіальна астма, хронічний бронхіт) - УЗД покаже динаміку патології, процес рубцювання тканин.
  • При онкозахворюваннях – виявить метастази.

Переваги ультразвукового дослідження легень в UniClinic

UniClinic – багатопрофільна клініка. В рамках одного медичного закладу ви зможете не лише пройти УЗД легень, а й здати лабораторні аналізи, а також отримати консультацію найкращих вузьких спеціалістів у Запоріжжі.

Обладнання для діагностики в UniClinic

Інформативність та достовірність обстеження забезпечує сучасне обладнання німецького бренду Siemens - у розпорядженні наших лікарів-діагностів апарати останнього покоління: HELX EVOLUTION та NX2.

Вартість УЗД легень у Запоріжжі

Щоб записатися на УЗД легень у Запоріжжі, дізнатися ціну обстеження, телефонуйте за номерами вказаним на сайті, або заповнюйте форму зворотного зв'язку. Наші консультанти зв'яжуться з вами, щойно отримають заявку.