УЗД молочної та грудної залози

Діагностика

UniClinic пропонує послуги ультразвукової діагностики молочної та грудної залози, яку проводять лікарі-сонологи з практичним досвідом на сучасному високочастотному обладнанні німецького бренду SIEMENS ACUSON.

УЗД молочних та грудних залоз у Запоріжжі

UniClinic пропонує послуги ультразвукової діагностики, яку проводять лікарі-сонологи з практичним досвідом на сучасному високочастотному обладнанні німецького бренду SIEMENS ACUSON. Щоб дізнатися, коли можна зробити УЗД молочної залози та ціну процедури, зв'яжіться з нашими консультантами по телефону або залиште заявку, і ми вам передзвонимо.

Показання та протипоказання до УЗД

Ультразвукове обстеження – високоінформативний метод, що дозволяє виявити патологічні зміни тканин грудної та молочної залоз на ранній стадії, навіть до появи симптоматики.

Переважно таке обстеження призначають жінкам, рідше чоловікам на тлі порушення обмінних процесів або прийому гормональних препаратів.

Симптоми, при наявності яких показано УЗД грудної (у чоловіків) та молочної (у жінок) залози:

• ущільнення, поява вузлів, що промацуються пальцями;
  • зміна форми грудей, її несиметричне збільшення;
  • виділення, зміна форми, кольору та стану шкіри сосків;
  • болі та почервоніння грудей;
  • збільшенняі пахвовихі лімфовузліви.

Також ультразвукове дослідження молочної залози призначають дівчаткам при ранньому статевому дозріванні (до 8 років),жінкам – у період вагітності та лактації, якщо виникають підозри на появу новоутворень.

Ультразвукова діагностика входить у програму онкоскринінгуонкоскрінінгу. Тому УЗД молочних залоз пацієнткам у Запоріжжі лікарі рекомендують проходити:

• щорічно після досягнення 35 років;
  • кожні 2 роки після досягнення 50 років;
  • кожні півроку при підвищеному ризику онкозахворювань.

З якого віку можна проводити дослідження? Ультразвукове обстеження безболісне та безпечне для пацієнта. Тому у разі виділень із сосків та набухання молочних залоз воно може бути призначене навіть новонародженим.

Єдине протипоказання до процедури — сильне ураження шкірних покривів області, що обстежується.

Особливості підготовки до обстеження

Процедура не потребує особливої ​​підготовки. Але щоб результати були максимально інформативними, діагностику рекомендується проводити з 5 по 12 день менструального циклу, тобто відразу, як закінчилися місячні. При прийомі гормональних контрацептивів або період менопаузи УЗД проводиться в будь-який час.

Як проходить УЗД грудей

У призначений час пацієнт приходить до UniClinic, укладається на кушетку, попередньо звільнивши груди від одягу. Лікар наносить на зону обстеження контактний гель та проводить обстеження за допомогою ультразвукового датчика. УЗД молочних залоз у Запоріжжі, за відгуками наших пацієнтів, — швидка процедура, що займає близько 30 хвилин. Завершується прийом видачею висновку, на підставі якого профільний фахівець встановить діагноз та призначить лікування.

Результати процедури

Ультразвукова діагностика допомагає діагностувати такі захворювання та патологічні стани, як мастит, лактостаз, мастопатії, доброякісні утворення (кісти, ліпоми, атероми),абсцеси, злоякісні пухлини, гіпертрофію та атрофію.

Нерідко УЗД грудей у ​​Запоріжжі призначається у комплексі з КТ чи мамографією. Але при цьому залишається більш результативним для виявлення фіброзно-кістозної мастопатії та кіст. Причому на об'єктивність результатів не впливають ні жирові відкладення, ні наявність імплантів чи рубців.

Переваги УЗ-обстеження молочної та грудної залози в UniClinic

• Достовірні результати діагностики завдяки експертності лікарів.
  • Інноваційне високоточне обладнання
  • Індивідуальний підхід кожного пацієнта.
  • Повна конфіденційність звернення.

Обладнання для діагностики в UniClinic

Для ультразвукового дослідження ми використовуємо діагностичний апарат HELX Evolution від SIEMENS ACUSON. Крім чіткої візуалізації та широкого спектру налаштувань, він підтримує технологію еластографії зсувної хвилі. Це дозволяє лікареві-сонологу провести обстеження молочної залози без підвищення компресії, що робить процедуру не лише інформативною, а й комфортною для пацієнта.

Вартість УЗД молочних залоз та грудей у ​​Запоріжжі

Щоб записатись на ультразвукову діагностику, отримати детальну інформацію про ціни на процедуру, телефонуйте нашим консультантам у робочий час. Також ви можете оформити заявку на зворотній дзвінок, і ми зв'яжемося з вами у найкоротший термін.