Консультація отоларинголога (ЛОР лікаря)

ЛОР-лікарі в Запоріжжі в UniClinic виконують діагностику та лікують захворювання верхніх дихальних шляхів та органів слуху. Використовуючи нові способи апаратних і лабораторних досліджень, отоларинголог правильно поставить діагноз, виявить причину запального процесу чи патології, призначить ефективне лікування.

ЛОР у Запоріжжі, прийом та консультація лікаря-отоларинголога

Своєчасне звернення до лікаря-отоларинголога, записатися на прийом до якого на сайті можна цілодобово, допоможе не лише позбутися дискомфорту, а й запобігти ускладненням та переходу хвороби в хронічну стадію.

Поширені захворювання ЛОР-органів

Абревіатура ЛОР розшифровується і перекладається з латинського як гортань (laryx),вухо (otos),ніс (rhynos). Фахівець вухо-горло-ніс у Запоріжжі займається лікуванням ЛОР-органів, а також прилеглих органів та тканин – придаткових пазух, мигдаликів, трахеї та шийних лімфовузлів.

Найчастіше до лікарів UniClinic звертаються із запальними захворюваннями ЛОР-органів, спричиненими ГРВІ, грипом, стоматологічними інфекціями. До них відносяться запалення:

• придаткових пазух носа – синусит;
  • мигдаликів носоглотки (аденоїдів) - аденоїдит;
  • мигдаликів ротової порожнини - тонзиліт;
  • задньої стінки глотки - фарингіт;
  • гортані - ларингіт;
  • зовнішнього чи середнього вуха — отит;
  • слуховий труби - євстахіїт.

Отоларинголог також займається лікуванням:

• алергічного риніту;
  • хропіння;
  • хронічних захворювань ЛОР-органів, патологічного збільшення мигдаликів, поліпів носа;
  • носових кровотеч;
  • атером вушних раковин, фурункулів носа та слухового проходу, паратонзилярних абсцесів;
  • вроджених дефектів розвитку носа, піднебіння, вушних раковин та гортані;
  • захворювань голосових зв'язок (дисфункції, гранульом, поліпів);
  • травм ЛОР-органів – механічних ушкоджень, опіків.

Лікар також видаляє сірчані пробки та сторонні предмети, що потрапили в носовий хід, вухо, горлянку або горло.

Програма лікування ЛОР-захворювань розробляється індивідуально, за показаннями та може включати консервативну терапію, хірургічне втручання та фізіотерапевтичні процедури.

Коли потрібно звернутися до ЛОРа

Записатися до ЛОРа у UniClinic Запоріжжя варто, якщо у вас з'явився будь-який із перерахованих симптомів:

• тривалий нежить, закладеність носа;
  • утруднення дихання;
  • часті носові кровотечі;
  • зміна чи відсутність нюху;
  • біль та першіння у горлі;
  • зміна голосу, осиплість;
  • кашель;
  • біль у вусі;
  • виділення із зовнішнього слухового проходу;
  • порушення слуху;
  • хропіння;
  • травми та потрапляння сторонніх предметів до органів дихання та у вуха.

Консультація та спостереження у отоларинголога в Запоріжжі, в універсальній клініці UniClinic також необхідна при частих — більше трьох разів на рік — простудних захворюваннях, хронічних захворюваннях ЛОР-органів (аденоїдит, тонзиліт).

Діагностика та первинний прийом отоларинголога

Прийом фахівця у нашій клініці починається з консультації. Пацієнт озвучує скарги, лікар аналізує анамнез, проводить огляд та для постановки точного діагнозу призначає обстеження, яке може включати:

• рентгенографію;
  • ендоскопію;
  • УЗ-дослідження ЛОР-органів;
  • риноцитограму;
  • аналізи крові.

Основа та «золотий стандарт» діагностики захворювань органів дихання та слуху — ендоскопія. Ендоскопічне дослідження – огляд внутрішніх органів та порожнин здійснюється за допомогою спеціального приладу з відеокамерою та освітленням. Насадка ендоскопа у вигляді тонкої трубки вводиться в прохід вушної раковини або верхні відділи дихальних шляхів, на екран виводиться зображення досліджуваної області. Малотравматичний апаратний метод діагностики дозволяє виявляти:

• патології слизової оболонки;
  • осередки запалень;
  • розростання лімфоїдної тканини;
  • новоутворення;
  • викривлення перегородки носа.

Ендоскопія проводиться ЛОРом UniClinic в Запоріжжі з попереднім знеболенням досліджуваної ділянки лідокаїном. Ризик сильної кровотечі під час проведення процедури відсутня, шрами та рубці не утворюються. Перед діагностикою не бажано приймати лікарські препарати, які розріджують кров.
У кабінеті ЛОРа також здійснюється отомікроскопія - огляд слухового проходу і барабанної перетинки за допомогою вушного мікроскопа. Метод дає можливість виявити перфорації перетинки, запальні процеси, визначити форму хронічного гнійного отиту - мезотимпаніт або епітимпаніт.

Перевірка слуху в нашій клініці виконується методом камертонального дослідження – проб Вебера, Рінне, Федерічі.

Переваги консультації ЛОРа в UniClinic

Якщо ви не хочете витрачати час на відвідування сімейного лікаря, а після отримання направлення — на візит до отоларинголога в державну поліклініку, шукаєте хорошого приватного ЛОРа у Запоріжжі, зверніться до UniClinic.
У нашій клініці проводяться консультації для пацієнтів, а також лабораторні та інструментальні дослідження. У відвідуванні стороннього діагностичного центру немає потреби. У UniClinic виконуються хірургічні маніпуляції різного рівня складності — від розтину абсцесів та фурункулів до функціональної риносептопластики.
Наші пацієнти звертаються до UniClinic повторно, рекомендують нас родичам, друзям та знайомим завдяки:

• високій кваліфікації лікарів та уважного персоналу;
  • можливості потрапити на прийом до фахівця без черг та тривалого очікування;
  • відсутності бюрократичних процедур - лікар займається виключно лікуванням, історія хвороби зберігається в базі клініки в електронному вигляді.

ЛОР призначає ті види досліджень, які необхідні для постановки правильного діагнозу, і веде пацієнта до виписки зі стаціонару чи повного одужання, відновлення функцій ЛОР-органов.

Як записатися на прийом до отоларинголога у Запоріжжі

Записатися до ЛОРа на прийом у зручний для вас час ви можете:

• на сайті UniClinic, заповнивши поля онлайн-форми та надіславши заявку;
  • за телефоном, зателефонувавши за одним із номерів, зазначених у контактах або замовивши зворотний дзвінок;
  • через онлайн-чат на сайті або через месенджер.

Запис на консультацію також можливий під час особистого відвідування клініки — у адміністратора на ресепшені.​

Вартість послуг ЛОРа в Запоріжжі

З актуальними цінами на первинну та повторну консультацію отоларинголога, на діагностику, прості хірургічні ЛОР-процедури та складні операції можна ознайомитись у прайсі на сайті. Точну вартість лікування встановить лікар після отримання результатів аналізів та апаратних досліджень. Для уточнення деталей звертайтесь до адміністратора за телефоном, онлайн-чатом або месенджером.