Щодня: 08:00 - 20:00

Консультація клінічного онколога - хіміотерапевта

Для визначення можливості включення хіміотерапії в загальний план лікування лікар-онколог може направити пацієнта на консультацію до хіміотерапевта - спеціаліста з її застосування.

Хіміотерапія - це важливий етап в комплексному лікуванні онкозахворювань, який полягає в використанні препаратів, що уповільнюють або зупиняють зростання злоякісних клітин.
Для визначення можливості включення цього етапу в загальний план лікування лікар-онколог може направити пацієнта на консультацію до хіміотерапевта - спеціаліста з її застосування.

Хіміотерапевт у Запоріжжі: прийом та консультація лікаря

Лікування онкологічного захворювання - це комплексний процес, який потребує участі кількох фахівців. Їх знання і досвід забезпечать оптимальний  ефект від терапії, мінімізують можливі побічні ефекти.
Хіміотерапевт тісно співпрацює з хірургом-онкологом, оскільки курс хіміотерапії часто доповнює хірургічне лікування і може бути застосований як до, так і після операції. Лікарі разом приймають рішення щодо виду, об’єму, часу використання цього етапу, разом складають план лікування, якого притримуються надалі.

Враховуючи роль хіміотерапії в ефективному лікуванні онкологічного захворювання, надзвичайно важливо зробити правильний усвідомлений вибір клініки та лікаря-хіміотерапевта, довірити своє здоров’я найкращим.
Також пацієнту бажано підготуватися до консультації: виписати всі питання, пов’язані із лікуванням, занотувати важливу інформацію про стан здоров’я і симптоми, яку потрібно повідомити лікарю.

Види хіміотерапії

Хіміотерапія, враховуючи всі критерії застосування, має складну класифікацію:

• за метою лікування - неоад'ювантна, ад'ювантна, паліативна, індукційна
  • за способом введення - системна, регіональна
  • за схемою та поєднанням - монохіміотерапія, поліхіміотерапія
  • спеціалізовані види терапії - таргетна терапія, гормональна терапія, імунотерапія і хіміотерапія

Ці види лікування можуть використовуватися окремо або в комбінації, залежно від конкретного випадку захворювання, його типу, стадії, загального стану здоров'я пацієнта та інших факторів. З їх урахуванням для кожного пацієнта підбирається індивідуальна схема, яка затверджується мультидисциплінарною комісією.

Коли потрібно звернутися до хіміотерапевта

Консультація з лікарем-хіміотерапевтом допомагає вирішити, які методи лікування будуть найбільш ефективними та можуть бути призначені у кожному конкретному випадку.

Консультація з хіміотерапевтом може бути потрібна у разі:

• встановлення діагнозу онкологічного захворювання
  • ухвалення рішення про лікування: із застосуванням виключно хіміотерапії або її комбінації з іншими методами, наприклад - хірургічним втручанням
  • появи проявів рецидиву хвороби після попереднього лікування або розповсюдження метастазів
  • в процесі підготовки до хірургічного втручання
  • застосування хіміотерапії з профілактичною метою
  • призначення хіміотерапії для полегшення симптомів, контролю росту пухлини і поліпшення якості життя
  • запланованої післяопераційної хіміотерапії
  • у разі наявності спадковості захворюваності на рак - хіміотерапевт може бути залучений до планування та обговорення заходів запобігання розвитку онкопатології

Важливо звернути увагу - хіміотерапія не є обов'язковим методом лікування. Рішення про її призначення приймається з урахуванням виду раку, стадії захворювання, загального стану пацієнта та інших чинників.

Діагностика та первинний прийом у хіміотерапевта

Процес діагностики та первинного прийому у хіміотерапевта може включати такі кроки:

• детальне вивчення медичної історії пацієнта, його симптомів, результатів попередніх обстежень і лікування
  • ретельне фізичне обстеження лікарем стану шкіри хворого, його лімфатичних вузлів, виявлення фізичних змін
  • роз’яснення діагнозу, включно з видом раку, його стадією та характеристиками
  • розробка індивідуального плану хіміотерапії, оцінка ефективності та можливих побічних ефектів
  • за потреби - взяття зразка тканини (біопсія) для лабораторного аналізу з метою визначення типу раку і його чутливості до хіміотерапевтичних препаратів
  • призначення лабораторних досліджень

Хіміотерапевт у Запоріжжі в UniClinic

В новітньому медичному центрі UniClinic практикують спеціалісти з хіміотерапії, які мають великий досвід в лікуванні та профілактиці онкологічних захворювань, використовують найсучасніші протоколи в лікуванні злоякісних новоутворень. Пацієнтам UniClinic доступні інноваційні технології і ефективні якісні ліки, що забезпечать максимально дієве лікування.

У разі призначення хірургічного лікування, візьміть до уваги Хірургічний стаціонар UniClinic. Він має в своєму розпорядженні 2 повноцінні автономні операційні блоки, що складаються з 6 операційних, власної кисневої станції, клінічної лабораторії, центральної стерилізаційної, блоку інтенсивної терапії. Операції проводить команда висококваліфікованих хірургів, які орієнтовані на малоінвазивні органозберігаючі технології із застосуванням найсучаснішого обладнання від світових виробників.

Переваги консультації хіміотерапевта в UniClinic

Консультація з хіміотерапевтом UniClinic надає пацієнту переваги, що мають велике значення у забезпеченні ефективного лікування онкозахворювання:

• індивідуальний підхід та розробка плану комплексного лікування, який враховує особливості кожного випадку, можливість внесення в нього коректив за необхідності
  • інформативність на кожному етапі процедури, детальне роз’яснення особливостей методів і видів хіміотерапії
  • участь спеціаліста в процесі підготовки пацієнта до проходження хіміотерапії
  • обговорення побічних ефектів лікування та поради щодо ефективного  запобігання можливим труднощам
  • хіміотерапія, яка проводиться згідно з сучасними міжнародними протоколами із застосуванням лише ефективних якісних препаратів
  • фаховий супровід і підтримка пацієнта на кожному етапі лікування
  • комфортні палати для проведення хіміотерапії

Пацієнт стає активним учасником процесу свого лікування, спільно з лікарем оцінює ризики та вигоди хіміотерапії, ухвалює обґрунтовані рішення та співпрацює в успішному досягненні лікувальних цілей на шляху до повного одужання.

Як записатися та ціна прийому хіміотерапевта в UniClinic в Запоріжжі

Записатися на прийом до хіміотерапевта можливо кількома способами:

• зателефонувати за номером 9-103 (безкоштовно з мобільних)
  • залишити заявку безпосередньо на сайті Клініки
  • зв’язатися з адміністратором  через месенджер

Вартість консультації хіміотерапевта зазначена в прайсі, що оприлюднено на сайті. Після консультації, коли стане зрозумілим, яка саме хіміотерапія буде застосована, з’явиться можливість визначитись з ціною майбутнього лікування.

Адміністратор Клініки надасть відповіді на всі ваші питання.