Забезпечення якісної медичної допомоги в Клініці, де важлива не тільки професійність лікарів та сучасне обладнання, а й дбайливе ставлення до пацієнтів, тісно пов'язане з рівнем підготовки та компетентністю персоналу.
Цього разу працівники UniClinic отримали можливість розширити свої знання в сфері обслуговування відвідувачів.
Працівники, адміністратори та контакт-центр приймали участь в інтенсивному тренінгу "Сервіс та комунікації”, який забезпечив персоналу доступ до актуальної інформації та охопив різні аспекти покращення взаємодії і ефективної комунікації з відвідувачами.
На цьому тренінгу наш персонал отримав цінний досвід і знання, які вони будуть використовувати у своїй роботі, прагнучи забезпечити найякісніше обслуговування.
Навчання та розвиток співробітників, створення турботливої та висококваліфікованої команди - це одна з стратегій забезпечення високих стандартів обслуговування в UniClinic, адже досвідчений персонал - це необхідний елемент успіху найсучаснішої Клініки міста, де турбота про пацієнтів є найважливішим пріоритетом.
UniClinic - високі стандарти обслуговування!