Консультація уролога

Уролог у Запоріжжі, записатися до уролога на прийом

На базі урологічного відділення приватної клініки UniClinic можна отримати консультацію кваліфікованого уролога, пройти необхідне обстеження та курс лікування.

Поряд з ефективними методами консервативної терапії, ми пропонуємо проведення малоінвазивних хірургічних втручань, які широко використовуються в сучасній урології та лікуванні сечостатевої та сечовидільної системи чоловіків та жінок.

Коли потрібно йти на прийом до лікаря-уролога

Перша ознака необхідності звернення до фахівця — дискомфорт у надлобковій, паховій та поперековій області який супроводжується неприємними чи болючими відчуттями.

Консультація лікаря-уролога потрібна при наступних симптомах:

• біль у промежині, попереку, нижній частині живота;
  • проблеми з сечовипусканням: нетримання або затримка сечі, болі, свербіж та різі, часті чи рідкісні позиви;
  • темний або каламутний колір сечі;
  • поява неприємного запаху;
  • кров'яні та гнійні домішки у сечі;
  • ослаблення потенції;
  • тривала нічна ерекція;
  • новоутворення та висип у пахвинній ділянці;
  • запалення у сфері статевих органів.

Відвідування лікаря-уролога рекомендовано і в профілактичних цілях при за активногому сексуальногому життія, яке супроводжується частою зміною партнерів, випадковими статевими зв'язками та незахищеним сексом.
Також з метою профілактики уролога слід відвідувати чоловікам та жінкам віком від 45 років, не менше одного разу на рік. Це допоможе запобігти розвитку серйозних патологій, включаючи онкологію.
Людям, які мають в анамнезі урологічні захворювання, відвідування фахівця рекомендується кожні півроку. Також до уролога може направити інший лікар при виявленні проблем із сечовипускальною або статевою функцією.

Що лікує лікар-уролог

Уролог - спеціаліст, який проводить діагностику, лікування та профілактику захворювань сечовидільної системи, нирок та статевої системи у чоловіків, а саме:

• циститу (запалення сечового міхура);
  • уретриту (запалення сечівника);
  • сечокам'яної хвороби (наявність кон інкрементів у сечоводі, нирках, сечовому міхурі);
  • гострої затримки сечі;
  • нефриту (запалення нирок);
  • орхіту і епідидиміту (запалення придатків та яєчка);
  • сечостатевих свищів у жінок (мимовільне виділення сечі);
  • гіперактивності сечового міхура;
  • ниркової недостатності;
  • гіперфункції статевих залоз (у жінок);
  • простатиту (запалення передміхурової залози);
  • аденоми простати;
  • баланопоститу (запалення головки та крайньої плоті пеніса).

Нерідко виникає необхідність отримати консультацію лікаря-уролога у Запоріжжі більш вузької спеціалізації. Наприклад, андролога, компетенції якого розширюються до лікування чоловічої безплідності та еректильної дисфункції. Або венеролога - лікаря, що спеціалізується на лікуванні інфекційних захворювань сечовивідних шляхів, що передаються при статевому контакті: кандидозів, трихомоніазів, гонореї, сифілісі та інших. Який лікар краще та ефективніше впорається з проблемою, залежить від симптомів та діагнозу.

Підготовка до прийому лікаря

1. За 1-2 дні до прийому слід відмовитись від статевих контактів.
  2. За 1-2 години необхідно спорожнити сечовий міхур та кишечник.
  3. Напередодні консультації варто прийняти душ та змінити білизну.
  4. При собі бажано мати історію хвороби, а також результати обстежень, якщо їх було призначено раніше.

Діагностика та первинний прийом

Прийом у лікаря починається зі збору анамнезу, під час якого фахівець вислухає скарги та поставить уточнюючі питання. Потім проводиться фізикальна діагностика - візуальний огляд або за допомогою пальпації:

• для жінок - на гінекологічному кріслі з метою вивчення стану статевих органів та сечівника, використовуючи промацування пальцями області нирок та сечового міхура;
  • для чоловіків - візуальна оцінка стану полового члена, мошонки та яєчок. При підозрі на патології простати проводиться пальцеве ректальне обстеження.

Наступний етап - забір мазка з уретри на наявність мікробів та патогенів. Ця процедура входить у вартість консультації уролога.

Для уточнення попереднього діагнозу можуть бути видані напрямки:

• на здачу лабораторних аналізів (сечі, крові, рівень ПСА);
  • на проходження інструментальних досліджень (УЗД, КТ).

За результатами аналізів уролог пропонує лікування – консервативне чи хірургічне – залежно від тяжкості патології.​

Переваги консультації уролога в UniClinic

У клініці прийом проводять лікарі-урологи різних спеціалізацій, тому наші пацієнти завжди можуть розраховувати на точну постановку діагнозу, необхідну кваліфіковану допомогу.

UniClinic суворо дотримується конфіденційності, і надає пацієнту можливість вибрати найзручніший час прийому.

Як записатися на прийом у Запоріжжі

Запис до фахівців UniClinic ведеться безпосередньо в клініці, за телефоном, а також через форму зворотного зв'язку на сайті. Вибрати хорошого лікаря, вам допоможуть відгуки наших пацієнтів.

Вартість послуг уролога в Запоріжжі

При виборі уролога у Запоріжжі ціни на прийом мають не останнє значення. Наша мета – зробити якісну медицину доступною, тому ми дотримуємося лояльної цінової політики.