Консультація ендокринолога

Багатопрофільна клініка UniClinic – це найсучасніші методи діагностики, консультації найкращих фахівців України, ефективне амбулаторне та стаціонарне лікування захворювань залоз внутрішньої секреції.

Ендокринолог у Запоріжжі: запис на прийом та консультацію лікаря

Направлення на консультацію до лікаря-ендокринолога найчастіше видають сімейні лікарі. Але звернутися до фахівця UniClinic ви можете і самостійно при виявленні тривожних симптомів. Не варто відкладати візит — чим раніше спеціаліст поставить діагноз, тим легше пройде лікування.

Коли потрібно звернутися до фахівця

Записатися на прийом до ендокринолога необхідно при наступних симптомах:

• постійна втома, швидка стомлюваність;
  • різкі та безпричинні перепади настрою;
  • проблеми зі сном;
  • часті позиви до туалету або регулярні запори;
  • підвищена пітливість;
  • постійне відчуття кому у горлі;
  • тремтіння кінцівок, судоми;
  • різке зниження чи підвищення ваги;
  • дуже жирна чи суха шкіра, акне;
  • надмірне оволосіння на обличчі або грудях у жінок;
  • сильне випадання волосся;
  • зниження лібідо, порушення потенції;
  • розлади менструального циклу, безплідність.

Навіть якщо ви не спостерігаєте таких тривожних ознак, але готуєтесь до вагітності, бажано проконсультуватися з фахівцем. Жінкам варто вдатися до послуг ендокринолога також при підборі контрацептиву, після настання менопаузи.

Які захворювання лікує ендокринолог

Лікар-ендокринолог спеціалізується на захворюваннях залоз внутрішньої секреції. До них відноситься щитовидна та підшлункова залоза, надниркові залози, гіпоталамус, гіпофіз, шишкоподібне тіло.

Ендокринолог лікує:

• цукровий діабет;
  • порушення метаболізму кальцію;
  • ендемічний зоб, гіпер- та гіпотиреоз;
  • безплідність, порушення менструального циклу;
  • хворобу Іценка-Кушинга;
  • ожиріння та інші захворювання.

Також лікар займається патологіями росту та розвитку у дитячому та підлітковому віці.

Як відбувається перше відвідування

На первинному прийомі лікар-ендокринолог збирає анамнез: слухає скарги, ставить уточнюючі питання. Під час першого відвідування фахівець оглядає пацієнта, наприклад, на наявність небажаного волосся на грудях та спині у жінок. Проводиться пальпація щитовидної залози, лімфовузлів, вимірюється артеріальний тиск, вага.

Після цього приймається рішення про необхідність лабораторних аналізів та проведення додаткової діагностики: УЗД, МРТ, КТ, пункції та інше. Також ендокринолог може направити пацієнта до інших фахівців: гінеколога, уролога, кардіолога. Комплексний підхід дозволяє лікарю отримати повну картину стану здоров'я пацієнта, точно поставити діагноз, запропонувати ефективну тактику лікування.

Що входить до комплексу послуг ендокринолога

На первинному прийомі ендокринолог опитує та оглядає пацієнта, призначає аналізи та дослідження, формує попередній висновок. Під час наступних візитів лікар уточнює діагноз, підбирає та коригує лікування.

Також на основі поліклініки проводиться глюкометрія - експрес-тест для визначення рівня глюкози в крові.​

Переваги прийому у лікаря в UniClinic

У UniClinic працюють лікарі-ендокринологи з багаторічним практичним досвідом у найкращих клініках Запоріжжя та України. Наші фахівці постійно підвищують кваліфікацію, обмінюються досвідом з українськими та зарубіжними колегами, використовують у роботі сучасні методики, схвалені ВООЗ та Міністерством охорони здоров'я України.

Про кожного ендокринолога медичного центру UniClinic у Запоріжжі можна прочитати відгуки на сайті, завдяки яким ви оберете лікаря, якому зможете повністю довіряти.

Окрім консультації вузьких фахівців, у нас ви можете здати лабораторні аналізи та пройти інструментальну діагностику на апаратах останнього покоління провідних виробників – Siemens Healthcare (Німеччина),Fujinon (Японія),Calypso (Італія) .

Також в UniClinic виконуються високотехнологічні малоінвазивні операції на щитовидній та паращитовидній залозах. Після таких втручань пацієнт швидко повертається до повноцінного життя без ризику ускладнень.

Таким чином, UniClinic - медичний заклад повного циклу, в якому пацієнт може пройти всебічне обстеження, отримати консультацію досвідченого лікаря, пройти амбулаторне або хірургічне лікування. У складних випадках ми маємо можливість залучити провідних українських та зарубіжних фахівців, щоб правильно поставити діагноз та підібрати ефективне лікування.​

Ціни на послуги ендокринолога у Запоріжжі

Якщо ви шукаєте хорошого ендокринолога в Запоріжжі, телефонуйте за номером, вказаним у шапці сайту, або замовте зворотний дзвінок. Наш консультант розповість про ціну первинного прийому, підбере зручний час та запише до фахівця. Ціна діагностики та лікування складається з вартості окремих послуг та розраховується індивідуально.