Консультація лікаря-онколога

Онкологи UniClinic мають багаторічний досвід в діагностиці, лікуванні та профілактиці онкологічних захворювань та злоякісних новоутворень.

Своєчасне звернення до лікаря-онколога допоможе запобігти прогресуванню захворювання та почати вчасне лікування.

Онколог у Запоріжжі: прийом та консультація лікаря

Відомий факт, що онкологічні захворювання можливо діагностувати на ранньому етапі їх розвитку, але на жаль, до лікарів пацієнти вже звертаються, коли хвороба перейшла вже на 3 або 4 стадію. Отже рання та своєчасна діагностика надає більше шансів перемогти захворювання.

Лікарі-онкологи UniClinic мають багаторічний досвід в діагностиці, лікування та профілактиці онкологічних захворювань та злоякісних новоутворень.

Кваліфікований лікар-онколог на прийомі виявить в тому числі й ранні передпухлинні стани або форми захворювань, складе план обстеження та лікування, що покращить прогнози відновлення здоров'я пацієнта.

КОЛИ ПОТРІБНО ЗВЕРНУТИСЯ ДО ОНКОЛОГА

Візит до лікаря-онколога необхідний, якщо є такі ознаки, симптоми або обставини, які можуть свідчити про можливу наявність онкологічного захворювання:

• нові утворення або вузли у будь-якій частині тіла, які змінюють форму та розмір
  • зміна шкірного покриву - зміни у формі, кольорі або розмірі родимок, виразок або висипань, особливо якщо вони не загоюються
  • постійний або періодичний біль та дискомфорт, якщо він не пов'язаний з будь-яким іншим захворюванням
  • часті зміни в характері сечовипускання або дефекації
  • постійна втома, яка не зникає після відпочинку і не пов'язана з іншими факторами
  • зміни в роботі дихальної системи - поява кашлю, проблеми з ковтанням або будь-які інші незвичайні симптоми
  • швидка втрата ваги без видимої причини або незрозуміле схуднення
  • переживання безсоння або зміни в якості сну
  • спадковість - якщо у сімейному анамнезі є онкологічні захворювання, особливо якщо йдеться про близьких родичів
  • підвищені рівні певних маркерів

Важливо зазначити, що ці ознаки та симптоми можуть бути викликані різними причинами, і їх наявність не обов'язково вказує на онкологічне захворювання. Однак за наявності подібних ознак необхідно звернутися до лікаря для більш докладного обстеження та оцінки стану організму.
Раннє виявлення та лікування раку суттєво підвищують шанси на повне відновлення.

ДІАГНОСТИКА ТА ПЕРВИННИЙ ПРИЙОМ У ОНКОЛОГА

Діагностика онкологічного захворювання та первинний прийом у онколога - важливі кроки у забезпеченні ефективного лікування.
Лікар-онколог проводить бесіду з пацієнтом для отримання докладної медичної історії, включаючи симптоми, які можуть бути пов'язані з захворюванням.
Онколог може ставити запитання про сімейну історію захворювань, звички, роботу і спосіб життя, а також проведе ретельне обстеження, оцінюючи стан шкіри, лімфатичних вузлів та органів.

Для встановлення точного діагнозу призначаються:

Можливе призначення додаткових аналізів, лабораторних тестів і досліджень, які можуть бути використані для виявлення аномалій і маркерів, пов'язаних із онкологією.
Перелік досліджень визначає лікар індивідуально для кожного пацієнта.

Лікар-онколог розглядає результати всіх проведених досліджень і обговорює їх із пацієнтом. На основі зібраної інформації лікар ставить можливий діагноз і визначає стадію захворювання, прогноз, варіанти лікування та подальший план спостереження, включно з розкладом прийомів і контрольними обстеженнями.

ОНКОЛОГИ UNICLINIC

В UniClinic працюють лікарі з великим досвідом роботи: онкологи, онкохірурги, хіміотерапевти, рентгенологи. Наші фахівці регулярно підвищують кваліфікацію, обмінюються досвідом із українськими та зарубіжними колегами, використовують інноваційні технології, щоб забезпечити пацієнтам максимально ефективне лікування.
Індивідуальний підхід лікарів Клініки до кожного пацієнта є ключовим в ефективному лікуванні онкологічних захворювань.

ПЕРЕВАГИ КОНСУЛЬТАЦІЇ ОНКОЛОГА В UNICLINIC

В UniClinic створено повний цикл сучасної діагностики та лікування онкологічний захворювань: консультативне, оперативне та хіміотерапевтичне.

Прийом лікаря-онколога здійснюється за попереднім записом без черги і тривалого очікування. У нашій Клініці можна пройти огляд у лікаря, всі необхідні інструментальні та лабораторні дослідження, необхідні для встановлення точного діагнозу.

Власні Клініко-діагностична та Гістологічна лабораторії надають можливість оперативного отримання результатів аналізів, цитологічних досліджень та важливих висновків щодо процесів в тканинах, їх походженні, які було вилучено у пацієнта під час біопсії або операції.

Також UniClinic пропонує пацієнтам послугу - консиліум лікарів-онкологів. Нарада кількох фахівців необхідна у складних клінічних випадках для отримання другої думки та встановлення остаточного діагнозу та плану лікування. Незалежні кваліфіковані спеціалісти підтвердять, уточнять чи спростують поставлений діагноз і розроблять оптимальний план лікування для кожного пацієнта.

Якщо за показаннями потрібне хірургічне лікування, операцію також можна зробити в UniClinic. Консультації та хірургічне втручання проводять кваліфіковані хірурги-онкологи, що використовуютьв свої робот інноваційні методи і високоточне обладнання останнього покоління.

У випадках, коли виконання оперативного видалення пухлини чи метастазу неможливе через їх особливе розташування в організмі, або хірургічне втручання не є оптимальним лікуванням - в нашій Клініці виконується радіочастотна абляція пухлини.
Цей метод лікування онкозахворювань використовує високочастотні радіохвилі для руйнування пухлинних тканин та часто застосовується при пухлинах, що знаходяться усередині органів. Процедура може проводитися під контролем ультразвукового, комп'ютерного томографічного (КТ) або магнітно-резонансного (МР) зображення.

Діагностичний блок UniClinic оснащено сучасним потужним обладнанням для діагностики пухлин: МРТ, КТ, мамографом - від німецького виробника Siemens, ендоскопічним обладнанням Fujinon та ін.
Найбільш ефективні дослідження при діагностиці онкології - це проведення МР всього тіла з DWI (розширений протокол) та МРТ молочних залоз, що надає можливість ранньому виявленню онкопатології та є унікальним функціоналом для діагностики подібних захворювань.

Важлива складова успішного лікування в нашій Клініці - щира турбота про здоров'я пацієнта і забезпечення психологічного комфорту.

ЯК ЗАПИСАТИСЯ ТА ЦІНА ПРИЙОМУ ОНКОЛОГА В ЗАПОРІЖЖІ

З цінами на консультації, апаратну та лабораторну діагностику ви можете ознайомитися в прайсі на сайті UniClinic.
Щоб записатися на консультацію або онлайн-консультацію лікаря-онколога, зв'яжіться з адміністратором Клініки в чаті або через месенджер.
Ви також можете зателефонувати нам по телефону або залишити заявку на зворотний дзвінок, залишивши свої контакти в електронній формі.